All Retail
Опубліковано

Nescafé Espresso Concentrated вийшов на європейський ринок, дебютувавши у Великій Британії

Компанія Nestlé представила лінійку Nescafé Espresso Concentrated, яка дозволяє споживачам створювати власні персоналізовані холодні кавові напої.

Концентрат можна використовувати для приготування ніжного айс-лате або міцного айс-американо, а також поєднувати з лимонадом чи соком. Продукт легко розчиняється у воді або молоці, що дозволяє любителям кави миттєво створювати напої у стилі кав’ярні. Кожна пляшка Nescafé Espresso Concentrated містить 16 порцій і доступна у трьох смаках: ваніль, карамель та класичний.

«Завдяки зростанню популярності серед молодого покоління, холодна кава й надалі стимулює розвиток кавової категорії. Nescafé Espresso Concentrated відповідає тому, чого прагне молодь у холодній каві: зручності, індивідуальності та якості. Як одна з наших шести «великих ставок» на 2025 рік, ця інновація має значний потенціал зростання та здатна генерувати понад 100 мільйонів швейцарських франків щорічних глобальних продажів у найближчі роки», — зазначив Аксель Тузе, керівник стратегічного бізнес-підрозділу кавових брендів Nestlé.

Продукт уже представлений у США, Японії, Китаї та Австралії, а компанія планує його глобальне розширення в Азії, Латинській Америці та Європі.

У Великій Британії спостерігається зміщення вподобань від чаю до кави. У 2023 році частка регулярних споживачів кави (63%) перевищила частку любителів чаю (59%), згідно з даними Kantar, на які посилається Nestlé.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або