All Retail
Опубліковано

KitKat запускає кампанію з обміну екранного часу на шоколад

З 1 по 21 червня KitKat запускає кампанію в Канаді — за зменшення екранного часу учасники можуть отримати безкоштовні шоколадні батончики.

«Коли у перерві менше екранного часу, ви відпочиваєте краще. А щоб підсолодити угоду, ми даруємо вам безкоштовні KitKat», — пишуть у команії.

За кожен 1% зниження екранного часу учасники отримують один «палець» KitKat. Призи надсилатимуться поштою, і їх кількість обмежена — лише перші 500 учасників отримають нагороди.

Щоб взяти участь у кампанії, потрібно опублікувати в Instagram Stories скриншот із повідомленням про зменшення екранного часу, позначити офіційний акаунт бренду в Канаді та додати відповідний хештег.

До акції вже приєдналися місцеві блогери, які діляться власним досвідом скорочення часу перед екраном.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або