All Retail
Опубліковано

Не просто кришки: як «Яготинське» робить паковання екологічнішим

Керуючись принципом «Яготинське природу поважає», бренд впроваджує екологічні ініціативи, спрямовані на зменшення пластикових відходів та просування циркулярної економіки. Зокрема запроваджує незнімні кришки на продукції, суттєво зменшив вміст пластику в пляшках.

Ключовим елементом цієї екологічної ініціативи є впровадження незнімних кришок на шести видах продукції, серед яких два види молока, какао, ряжанка, закваска та «Геролакт». Ця зміна вирішує декілька екологічних проблем:

  • Захист довкілля. Основна мета — зменшити забруднення пластиковими відходами, оскільки кришки часто губляться окремо від тари, збільшуючи кількість сміття.
  • Відповідність європейським стандартам. Ініціатива відповідає Директиві ЄС про одноразовий пластик (EU Single-Use Plastics Directive), яка зобов’язує виробників забезпечувати, щоб кришка залишалася прикріпленою до пляшки. Це проактивний крок, оскільки Україна рухається в напрямку євроінтеграції.
  • Покращення переробки. Незнімні кришки спрощують процес переробки, дозволяючи здавати пляшки разом із кришками, що збільшує загальний обсяг зібраного та переробленого пластику.

Окрім нових кришок, «Яготинське» досягло значних успіхів у зменшенні кількості пластику, що використовується в пакованні. Зокрема вага пляшки 270 г зменшена на 34%, а пляшок 450 г та 850 г — на 28%.

Завдяки процесу зменшення ваги (лайтвейтінгу), лише у 2024 році заощадили 67,2 тонн пластику порівняно з попереднім роком. Сукупна економія ПЕТ-матеріалу з 2016 по 2024 рік становить 301,6 тонн.

Щоб допомогти споживачам долучитися до переробки, «Яготинське» чітко маркує своє паковання кодами ідентифікації пластику. Ці позначки, що включають коди, як-от PET, HDPE та PP, допомагають покупцям правильно сортувати пластик для переробки.

Ці комплексні заходи демонструють тверду прихильність «Яготинського» до сталого розвитку та відповідального виробництва на українському ринку.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або