
«Поезія фінансової моди» від Visa та ПриватБанк
У травні 2025 року кампанія Financial Fashion, ініційована Visa спільно з ПриватБанком, отримала новий творчий розвиток — цього разу на одному з головних культурних заходів країни, фестивалі «Книжковий Арсенал» у Києві.
Цьогорічна тема кампанії «Поезія фінансової моди» підкреслила, що фінансова грамотність виходить за межі цифр та інструментів. Це — стиль життя, естетика вибору та усвідомленість у повсякденних рішеннях. У поєднанні з поетичним підходом кампанія показує, що банкінг може бути легким, інтуїтивним і емоційно залученим. Креативна концепція реалізована агентством Havas Engage.
У фокусі брендзони — мистецтво каліграфії як символ точності, глибини змісту та краси у деталях. Разом із каліграфинями Vika та Vita було створено візуальні матеріали, декор та ексклюзивний мерч, що втілює ідеї стилю, творчості та фінансової свідомості.
Серед ключових активностей, які Visa та ПриватБанк представили відвідувачам фестивалю:
- 20% знижка на вхід та кешбек 20% на книги при оплаті преміальними картками Visa від ПриватБанку.
- Інтерактивна інсталяція — «Велика Книга Поезії фінансової моди», яка «оживає» при прикладанні картки.
- Мерч: дизайнерські гаманці з мінізбірками сучасної української поезії, стильні шопери та книжкові закладки.
- Книжкове бінго, лаунж-зона, бар із коктейлями, а також «книжкові ваги», де можна було зважити куплені книги та встановити власний рекорд.
Ця ініціатива демонструє, що фінансові сервіси можуть органічно поєднуватися з креативними форматами й культурними подіями, зберігаючи при цьому точність, ритмічність і увагу до деталей — риси, спільні як для поезії, так і для банкінгу. У межах «Книжкового Арсеналу» проєкт Visa та ПриватБанку перетворився на інструмент формування нової фінансової культури — емоційно залученої, естетично виразної та орієнтованої на майбутнє.