All Retail
Опубліковано

За результатами 2024 р. шість операторів зі списку ТОП-10 food-ритейлерів України за показником сумарної торгової площі, збільшили обсяги своїх торгових площ. Такі дані приводить дослідницька компанія GT Partners Ukraine. Решта 4 компанії або скоротили цей показник, або залишили його на рівні 2023 р.

Ритейл вже четвертий рік поспіль адаптується до умов війни в нашій державі. Багато компаній були змушені скоригувати свої стратегії, зосередившись на ефективності, зменшенні витрат і забезпеченні безперервності постачання товарів для споживачів. Тим не менше, основні гравці роздрібного сектору України вже адаптувались до функціонування в умовах невизначеності і навіть нарощують свої ринкові частки, відкриваючи нові точки і збільшуючи показник сумарної торгової площі.

Як і у попередні роки, лідером роздрібного ринку України за показником сумарної торгової площі продовжує залишатися мультиформатний холдинг Fozzy Group (Київ). Ця компанія, що управляє мережами супермаркетів «Сільпо», cash&carry Fozzy, магазинів біля дому та супермаркетів «Фора», маркетів Thrash! та преміум-об’єктів Le Silpo та Favore за 12 місяців 2024 року (в порівнянні з даними на кінець 2023 р.) збільшила свою сумарну площу на 4% — до 713 600 кв.м. Нагадаємо, що на кінець 2024 р. на підконтрольній українській владі території функціонувало 826 торгових точок Fozzy Group (10% від загальної кількості всіх сучасних продуктових маркетів у країні).

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або