All Retail
Опубліковано

Мережа EVA увійшла до рейтингу найкращих роботодавців України

У Києві відбувся щорічний HR Wisdom Summit — одна з ключових подій для HR-спільноти України, в межах якої традиційно відзначили найкращих роботодавців та HR-керівників.

Мережа магазинів EVA увійшла до рейтингу 100 найкращих роботодавців України, який сформували журнал «ТОП 100. Рейтинги найбільших» та діловий портал delo.ua на основі оцінок експертного журі та результатів онлайн-голосування. У рейтингу представлені компанії з різних секторів економіки — ритейлу, фінансів, IT, логістики, фармацевтики, медицини, металургії, енергетики, телекомунікацій та інших галузей.

Серед представників ритейлу, окрім EVA, до списку увійшли також АТБ, Novus, «Аврора», Metro Україна, Brocard, «Епіцентр К», Fozzy Group, Comfy, Rozetka, VARUS, JYSK, Retail Group, OKKO, Puma, мережа аптек «Подорожник», WOG та «Еко Маркет».

Окрім загального рейтингу, організатори — редакція «ТОП 100. Рейтинги найбільших» та delo.ua — відзначили компанії, що впроваджують найкращі HR-практики, у спеціальних номінаціях. Зокрема були виділені програми з реінтеграції ветеранів, розвитку інклюзивності, антикризового HR-менеджменту, корпоративної освіти та програм працевлаштування молоді й людей старшого віку. EVA отримала нагороду у номінації «Найкраща корпоративна культура».

Цьогоріч HR Wisdom Summit об’єднав провідних експертів та представників бізнесу, які ділилися практичними кейсами та обговорювали трансформацію HR-підходів в умовах безпрецедентних викликів для ринку праці.

HRD мережі магазинів EVA Інна Печериця, яка увійшла до десятки найкращих HR-керівників України, у своєму виступі акцентувала на корпоративній культурі як ключовій складовій бренду роботодавця. Вона поділилася кейсами EVA, а також їх впливом на HR-показники та бізнес-результати компанії. Також наголосила, що формувати корпоративну культуру не так просто, як може здатися на перший погляд: це не стільки про великі бюджети чи конкретні інструменти, скільки про здатність слухати людей, відчувати їхні потреби та знаходити шлях до їхніх сердець.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або