All Retail
Опубліковано

Національна мережа зоомаркетів MasterZoo оголосила про зміни в управлінні

Оксана Кириченко, яка раніше очолювала мережу «Аптека Доброго Дня», стала СЕО національної мережі зоомаркетів MasterZoo

Оксана Кириченко має понад 20 років досвіду у ритейлі та сфері обслуговування, зокрема в національних мережах. Вона є експерткою зі стратегічного й операційного менеджменту, а також цифрової трансформації бізнесу. З 2017 року Оксана працювала в мережі «Аптека Доброго Дня», де обіймала керівні посади, а в 2021 році стала СЕО компанії. За час її керівництва мережа аптек зросла більш ніж вдвічі та зробила акцент на розвитку культури превентивної медицини в Україні.

«Ритейл — одна з найбільш конкурентних і вимогливих індустрій, яка потребує стратегічного мислення, операційної дисципліни та гнучкості. Український зооритейл надзвичайно динамічний: він стає все більш конкурентним, змінюється за складом гравців та їхньою активністю. Попри те, що темпи зростання ринку сповільнилися, у порівнянні з попередніми роками, він має значний потенціал, адже лише 17% українських родин мають собак і 28% — котів, тоді як у більшості країн Європи цей показник перевищує 30–50%. MasterZoo працює в самому серці формування культури турботи про улюбленців — забезпечуючи доступ до якісних товарів і допомагаючи петбатькам краще розуміти потреби своїх хвостиків»— розповідає Оксана Кириченко, СЕО мережі зоомаркетів MasterZoo.

Команда MasterZoo під її керівництвом зосередиться у 2025-2026 рр. на кількох стратегічних напрямках:

  • цифрова трансформація та повний перезапуск e-commerce для створення швидкого та зручного омніканального сервісу;
  • розширення екосистеми та сервісів MasterZoo, об’єднаних місією «все для здоров’я та довголіття хвостатих особистостей та комфорту їхніх людей» — від кормів та аксесуарів до ветеринарних препаратів, грумінгу й консультацій;
  • збільшення асортименту завдяки поповненню портфеля ексклюзивних брендів та розвитку власних брендів.

У планах мережі на 2025–2026 роки — збільшення інвестицій у навчання команд зоомаркетів профільним знанням і навичкам догляду за улюбленцями та основам ветеринарії, щоб підвищувати їхню експертність у консультуванні клієнтів.

«Ми бачимо різницю у споживанні: 74% собак в Україні досі мають в раціоні домашню їжу, тоді як серед котів цей показник становить 36%. Водночас 91% родин із котиками вже включили до харчування улюбленців готові корми. Найбільший приріст зараз відбувається в економсегменті, зокрема у кормах на вагу, але саме тут постає питання якості та збалансованості раціону. Тому наше завдання — не лише забезпечити асортимент, а й просвітницькі підтримувати петбатьків: пояснювати, як обрати корм під потреби хвостатого чи лускатого, на що звертати увагу у складі, адже це безпосередньо впливає на тривалість та якість його життя», — ділиться Оксана Кириченко, СЕО мережі зоомаркетів MasterZoo.

MasterZoo — це найбільша мережа зоомаркетів в Україні, яка восени святкуватиме своє 18-річчя. Попри повномасштабне вторгнення мережа продовжує зростання: за перші шість місяців 2025 року відкрито вісім нових зоомаркетів (Київ, Одеса, Ірпінь, Вишневе, Українка, Софіївська Борщагівка) та два грумінг-салони. Станом на серпень 2025 року мережа налічує 200 зоомаркетів у 38 містах та 17 грумінг-салонів у 6 містах.

За підсумками першого півріччя 2025 року MasterZoo зростає швидше за ринок: +21,7% рік до року проти середніх +15% у галузі. Таке зростання забезпечене збільшенням виторгу на один зоомаркет та динамічному розвитку e-commerce, адже наразі онлайн-канал зростає швидше, ніж офлайн.

До кінця року в MasterZoo планують реалізувати кілька проєктів, спрямованих на автоматизацію бізнес-процесів і покращення клієнтського досвіду. Серед них — оновлений інтернет-магазин із розширеним функціоналом і seamless-інтеграцією онлайн та офлайн, а також удосконалена CRM-платформа для створення послідовного персоналізованого досвіду клієнтів в обох каналах і комунікацій.

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або