All Retail
Опубліковано

Мистецтво Казимира Малевича ожило на крафтових продуктах «Лавки Традицій» від «Сільпо»

«Лавка Традицій» презентувала в мережі супермаркетів «Сільпо» нову лінійку продуктів у пакованні, на якому зображені роботи Казимира Малевича.

У межах проєкту 11 локальних виробників підготували новий тематичний дизайн для 56 продуктів — від молочної продукції до чаїв, меду, соусів та пастили.

Українське коріння світового митця, автора «Чорного квадрата», часто залишається поза увагою. Проте саме Київ був одним із ключових міст у його житті та творчості. Нове паковання від «Лавки Традицій» покликане нагадати про його походження й познайомити гостей «Сільпо» з творчістю митця.

Проєкт «Лавки Традицій» пов’язаний з виходом нового фільму «Малевич» на великих екранах, що допомагає ще ширше відкрити постать художника.

Раніше «Лавка Традицій» вже втілювала проєкти на перетині культури та продуктового дизайну, в межах яких виробники змінювали дизайн паковання. Наприклад, на пакованні зображали автентичних персонажів українського Щедрого вечора — Козу, Маланку, Чорта та Смерть. До цього на полицях київських «Сільпо» також були представлені продукти від локальних виробників з картинами українських митців.

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або