All Retail
Опубліковано

Оновлення з характером: як Leo Burnett Ukraine зробила ребрендинг Власного Рахунку

Креативники з Leo Burnett Ukraine провели ребрендинг і запустили релонч-кампанію для Власного Рахунку.

Часи змінилися: Власний Рахунок став більшим, прямо як і наші бажання. «Хочу вафельну трубочку тут і зараз» — і вже замовляєш доставку LOKO. Марсик захотів консервів — біжиш по них в E-ZOO. А щоб Марсик упізнав тебе ввечері після роботи — чапаєш до аптеки «Біла ромашка» по вітаміни та доглядову косметику.

Тож настав час змін і для Власного Рахунку — щоб балобонуси крутилися не лише в «Сільпо», а й навколо таких різних щоденних бажань.

Дослідження і стратегія

Уміння слухати й уважно читати (думки в тому числі) — це база для креативника в Leo Burnett Ukraine. Слухали всіх: команду клієнта, гостей клієнта, партнерів і навіть останні радіохіти. По-серйозному, це було глибинне маркетингове дослідження, аби зрозуміти, що люди знають про Власний Рахунок і чого від нього очікують.

«Власний Рахунок — це велика екосистема, що взаємодіє не лише зі споживачем, а й з партнерами. Тому під час оновлення важливо було пам’ятати про b2c і b2b-комунікацію задля побудови тісних стосунків і розширення партнерської мережі», — зазначає Юлія Ваховська, СМО Власного Рахунку.

Фірмовий стиль

Серед сьогоднішнього інформаційного шуму соцмереж команда вирішила, що новий символ має бути простим. Тож зробила логотип легким і всеосяжним: менше акценту на дрібні деталі й більше на сенс. Це коло. Коло усіх бажань.

Команда залишила звичну колірну палітру, яку легко впізнати навіть у швидкому скролі стрічки перед сном, та спростила символ яблука, зробивши його іконічним. Тепер він ідеально вписується у диджитал-формати, соцмережі та й просто вабить своєю простотою.

У шрифт додали легкості, щоб він добре читався на будь-яких носіях — від крихітних банерів до величезних брендмауерів.

«Ребрендинг Власного Рахунку — це приклад органічних змін. Часто бренди оновлюють візуальну стилістику через втрату актуальності чи просто з бажання змін. У випадку Власного Рахунку сталося найкраще: зміни зовнішні підкреслюють і відображають зміни внутрішні», — говорить креативний директор Leo Burnett Ukraine Анатолій Давидов.

Позиціювання і характер бренду

Окрім логотипа, заклали багато фундаментальних змін. Тепер Власний Рахунок — це сервіс. І не просто сервіс, а сервіс щоденних винагород, що об’єднує топові бренди в єдиний простір заради бажань гостя. Для Власного Рахунку кешбек і пропозиції — більше, ніж вигода. Це вау-мікс здивування, фану та драйву бажань.

З новим позиціюванням оновився і головний меседж.

Новий тон оф войс

Копірайтери Leo Burnett Ukraine — насправді ще й дизайнери слів. «Такі зміни — не лише про вигляд, а й про те, як ми говоримо», — каже Тарас Бартош, бренд-лід Власного Рахунку.

Мова Власного Рахунку тепер драйвова, зухвала, сучасна, зі смартгумором, знайомим сленгом і фірмовими приколами. А яка ж мова без власних особливих літер? Тож зʼявилася фірмова Ó — як О, але з наголосом. Графічно вона нагадує новий логотип і брендує будь-яке повідомлення, навіть SMS-ки на старенькій Nokia 3310.

Релонч-кампанія

Грандіозні зміни заслуговують на грандіозну увагу. Тому Власний Рахунок не просто оголосив, а заспівав про своє збільшення. Яскрава, зухвала й багатоформатна релонч-кампанія втілює той самий драйв бажань.

У її центрі — навіжений анімований колаж під динамічний трек з героями, що уособлюють поєднання різних бажань. Баклажано-кіт у капелюсі говорить про веган-лапо-фешн бажання, гантеле-таксо-макарон про спорто-хвосто-десерто бажання, а єното-кремо-ананас про б’юті-хелсі-смако бажання.

Кампанію можна було побачити в диджитал-каналах, на медіафасадах та в зовнішній рекламі різних міст України. А ще почути в радіо «Сільпо», де трек звучав настільки ритмічно, що не підспівувати було фізично неможливо.

Мабуть, час перелічити все, що оновилось: логотип, шрифти, tone of voice, кольори, правила використання, стилістика ілюстрацій, бренд-маскот, знак балобонуса, шаблони віжуалів, вебсайти й мерч.

Leo Burnett Ukraine та Власний Рахунок зробили масштабний апгрейд — тепер бренд говорить про лояльність і вигоду мовою емоцій і бажань. Тих, що виникають щодня: вдома, на касі супермаркету, в аптеці, під час онлайн-шопінгу чи біля полиці з еклерами.

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або