83% українців не купують на Чорну п’ятницю. Що купуватимуть решта — опитування Rakuten Viber
Rakuten Viber запитав українців, чи планують вони купувати менше або більше на Чорну пʼятницю, ніж торік. Як і минулого року, понад 80% опитаних не планують покупок на Чорну пʼятницю: з них 64% зовсім не вірять у такі знижки. Серед тих, хто чекає на акції, близько 40% планують придбати одяг і взуття.
Результати опитування показали, що 83% українців не планують покупок на Чорну пʼятницю цього року: з них 64% не вірять у знижки й ніколи не купують у цей день. Лише 3% опитаних планують купувати більше, ніж у 2024 році.
Відповіді на питання «Плануєте купувати більше чи менше, ніж торік?» розподілилися наступним чином:
- Ніколи не купую в цей день, не вірю в такі знижки — 64% (у 2024 цю відповідь так само обрали 64%);
- Цьогоріч не планую нічого купувати — 19% (у 2024 — 19%);
- Приблизно в такому ж обсязі — 8% (у 2024 — 7%);
- Купуватиму менше, ніж торік — 6% (у 2024 — 6%);
- Купуватиму більше, ніж торік — 3% (у 2024 — 4%).
Команда також запитала українців, які чекають на знижки, що саме вони купуватимуть цьогоріч. У топі — одяг і взуття (їх купуватимуть 39% респондентів), та техніка для дому (12%). Минулого року у трійку найпопулярніших категорій увійшли їжа та алкоголь (5% у 2025 році, 13% — у 2024 році), які цьогоріч поступились ґаджетам (10% у 2025 році, 12% — у 2024 році).
На питання «Якщо чекаєте на знижки до Чорної пʼятниці, що плануєте купити цьогоріч?» у 2025 році відповіді розподілилися таким чином:
- Одяг та взуття — 39% (2024 — 34%);
- Техніку для дому — 12% (2024 — 9%);
- Ґаджети — 10% (2024 — 12%);
- Товари для дітей — 8% (2024 — 9%);
- Косметику, догляд за собою, вітаміни — 8% (2024 — 9%);
- Товари для домашніх улюбленців — 8% (2024 — 6%);
- Товари для дому та ремонту — 6% (2024 — 5%);
- Їжу та алкоголь — 5% (2024 — 13%);
- Товари для авто — 2% (2024 — 2%);
- Підписки на сервіси та абонементи — 2% (2024 — 1%).
Методика дослідження — анонімне онлайн-опитування, n>18000. Ключова вікова група — 34-45 років, понад 50% респондентів віком до 45.