All Retail
Опубліковано

Нові можливості для ветеранів: «Аврора» відкрила 31 вакансію для дистанційної роботи

Мережа мультимаркетів «Аврора» розширює підтримку ветеранів і запрошує до команди маломобільних людей. Компанія пропонує дистанційну роботу, навчає, забезпечує всім необхідним технічним обладнанням та надає повний супровід.

Станом на листопад 2025 року у мережі «Аврора» працює 108 ветеранів, з них 24 співробітники повернулись в компанію після служби, 32 ветерани, що зараз працюють у компанії, мають групу інвалідності.

Мережа «Аврора» продовжує розвивати ветеранський напрям і відкриває віддалені вакансії для маломобільних груп людей на посаду спеціаліста/ки з відеонагляду та вакансію адміністратора/ки. У компанії наголошують, що перевагу надають саме ветеранам.

«Для нас в «Аврорі» цей проєкт — не просто про робочі місця, а про рівність можливостей. Ми хочемо, щоб кожен ветеран, незалежно від фізичних обмежень, міг реалізувати себе, відчути підтримку й бути частиною команди. Це важливо не лише для компанії — це внесок у відновлення країни після перемоги», — зазначила Анастасія Калініченко, керівниця відділу рекрутингу мережі мультимаркетів «Аврора».

В обов’язки спеціаліста з відеонагляду входить: спостереження за камерами відеонагляду у режимі реального часу, фіксація підозрілих дій, перевірка роботи камер та системи відеозапису, інформування про технічні несправності. Більш детально з описом вакансії можна ознайомитися на сайті robota.avrora.ua.

Робота підійде людям, які відповідальні, уважні, володіють базовими навичками роботи з комп’ютером та готові до нових знань. Попередній досвід у сфері безпеки, охорони чи логістики буде перевагою, але не є обов’язковим. Мережа «Аврора» забезпечує усім необхідним технічним обладнанням і організовує навчання.

Адміністратор відеонагляду — це технічна роль з глибшим розумінням ІТ-систем, налаштуванням серверів, контролем працездатності камер і програмного забезпечення. Посада передбачає короткі відрядження і наразі кандидатів розглядають у Києві та Полтаві.

Ветеранська політика як частина стратегії компанії

Ветеранський напрям у мережі мультимаркетів «Аврора» — це не новий проєкт. З 2023 року «Аврора» реалізує системну програму підтримки ветеранів, спрямовану на створення реальних можливостей для їхньої професійної адаптації та розвитку. У компанії вибудовується культура підтримки, заснована на живому контакті, розумінні та взаємній повазі.

З липня 2025 року напрямком ветеранської політики в мережі «Аврора» опікується Chief Veteran’s Officer Михайло Онуфер, учасник бойових дій, ветеран 5 окремої київської штурмової бригади та командир ротної тактичної групи в минулому.

Під його керівництвом уже систематизована робота з ветеранами: створено базу даних, оновлено навчальні матеріали, запущено внутрішні навчальні курси «Поруч з ветеранами» та «Як влаштоване військо», а також розроблено рекомендації для рекрутерів і юридичної команди.

В «Аврорі» для ветеранів діють розширені програми підтримки, наприклад безоплатні сеанси психотерапії. Компанія повністю оплачує участь у спортивних подіях та програмах підвищення кваліфікації для ветеранів. Також розробляється ветеранська айдентика (логотип, мерч, гайдлайн), які поступово інтегруються в брендбук компанії. Але найголовніше — в «Аврорі» кожен ветеран має можливість професійно розвиватися та будувати кар’єру.

«Від ветерана потрібно лише бажання працювати та вчитись нового. Ми забезпечуємо обладнання, навчання, супровід і підтримку. Для ветерана робота в „Аврорі“ — це про можливість бути залученим, корисним, відчувати себе частиною команди, навіть якщо фізично людина не може приїжджати в офіс», — коментує Михайло Онуфер, Chief Veteran’s Officer в мережі «Аврора».

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або