Українці витратили 126 млн грн у Sinsay у грудні: лідери ритейлу під час різдвяних свят
У грудні, на фоні різдвяних свят, українці віддали перевагу покупкам у магазині Sinsay, витративши 126 млн грн. Це найвищий показник серед брендів у порівнянні з іншими ритейлерами.
Згідно з даними дашборду від Monobank, Sinsay посідає перше місце, з помітним стрибком обороту в порівнянні з попередніми місяцями.
За результатами грудня, ZARA, яка фіксує оборот у 103 млн грн, займає друге місце в рейтингу. На третій позиції — магазин ANSWEAR із сумою обороту 50 млн грн.
Джерело: https://monobank.ua/dashboard/category/clothing_and_shoes
У списку лідерів також H&M з оборотом 46 млн грн, бренди LC Waikiki, Kasta та New Yorker, де суми варіюються від 36 млн до 21 млн грн.
Такі бренди, як HUMANA та Reserved, також демонструють стабільні показники, з оборотами відповідно 12 млн грн і 15 млн грн.