All Retail
Опубліковано

Оцінка обсягу ринку маркетингових сервісів — підсумки 2023 та прогноз на 2024 рік

Цьогорічний підсумок та прогноз ринку маркетингових сервісів – оптимістичні, всупереч війні, яка руйнує та знищує. Здається, що маркетингові сервіси, які переживають турбулентність майже щороку, призвичаїлись. Робота в умовах щорічного форс-мажору мобілізувала гнучкість, креативність, адекватну реакцію на постійні зміни. Курс на позитивну динаміку став відповіддю на виклики.

Упродовж 2023 року спостерігаємо зростання у всіх напрямках маркетингових сервісів. Споживча активність, що спостерігається в останні півроку, не залишає іншого варіанту виробникам товарів і послуг, як боротися за лояльність своєї ЦА, формувати додаткові цінності, утримуючи і без того зменшену долю ринку. Клієнти почали жвавіше планувати маркетингову діяльність, організовувати внутрішні та зовнішні івенти, колаборації, а отже, повернулися до активного стимулювання продажів.

Отже, є збільшення майже по всім сегментам: trade, consumer marketing на 20%, event marketing на 30%, а loyalty marketing на 10%. В цілому зростання обсягів ринку маркетингових сервісів у 2023 році на 18%.

У 2024 році буде подальше відновлення проведення офлайн івентів від маленьких до великих (професійних, галузевих, освітніх, розважальних, корпоративних). Зараз комерційні бренди і неприбуткові організації планують нові споживчі активації, що сприятиме зростанню кількості маркетингових проєктів. Загалом Міжнародна Асоціація Маркетингових Ініціатив оптимістично прогнозує збільшення обсягів ринку маркетингових сервісів до 19%.

«Жити й працювати попри все — я б так назвала цей рік. Бізнеси стали ще активніші та сміливіші — і мова не лише про Україну, а й про вихід за її кордони. Як, наприклад, це успішно робить Нова Пошта в Європі чи український виробник кормів для тварин Кормотех по світу. Економічний підйом бізнесу у 2023 році вплинув і на значне пожвавлення в галузі маркетингових сервісів.

Відновили свою роботу офлайн івенти від локальних до національних (професійних, галузевих, освітніх, розважальних, корпоративних), з’являються нові ініціативи. А це і є яскравий лакмусовий папірець життя. Сьогодні як комерційні бренди, так і неприбуткові організації створюють або планують нові споживчі активації, яких в наступному 2024 році оптимістично може побільшати на 30%. Також спостерігаємо зростання шопер-маркетинг проєктів у ритейлі в порівнянні з тишею 2022 року.

Мене особливо радують нові українські бренди, особливо у категоріях IT, продукти харчування, напої, одяг, ритейл та секторі громадських організацій. Великий страх 2022 року «треба почекати» проходить і бізнеси вже не лише відновлюються, а й розвиваються, інвестуючи у виробничі потужності, нові продукти та промоцію», — говорить Світлана Степаненко, керуюча партнерка BetterSvit.

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або