
Від Землі до Місяця і назад: підсумки 2024 року від MAUDAU
Для MAUDAU 2024 рік став роком трансформації — внутрішньої та зовнішньої, та запам’ятався яскравими подіями. Маркет повсякденних штук продовжує змінювати підхід до шопінгу, роблячи його швидким, зручним і приємним.
Як шукали MAUDAU?
MAUDAU все частіше стає улюбленим вибором гостей. Запити «maudau» та «маудау» в пошуковиках у 2024 році виросли в 1,5 раза, тоді як неправильних запитів суттєво поменшало. Утім, помилки все одно поки що трапляються. Ось топ 3 найкумедніші варіанти запитів:
- «маулау» — 3 тисячі запитів;
- «мак дау» — 1,7 тисячі запитів;
- «маю даю» — 1 тисяча запитів.
Комерційні успіхи року
- Зростання продажів: на 66% порівняно з попереднім роком.
- Новинки на сайті: додано 2 100+ брендів та 509 нових категорій. Серед них — товари з Азії та Кореї, книги, БАДи та багато інших.
- Найдинамічніші категорії в розвитку продажів з середнім темпом росту 800% — це «БАДи та спортивне харчування» та «Освітлення і техніка для кухні».
Найпопулярніші категорії на MAUDAU:
- Алкоголь (кожна 3 пляшка онлайн купується на MAUDAU)
- Продукти та напої
- Дитячі товари
- Краса і догляд
- Зоотовари
Окрім цього, у 2024 MAUDAU запустили першу власну торгову марку MAUPAW у категорії кормів для тварин, яка вже здобула популярність серед гостей та їхніх улюбленців.
Досягнення доставки
- Розширили географію власної кур’єрської доставки у Львові та Дніпрі.
- Запустили доставку замовлень в точки видачі «Сільпо».
Кур’єри MAUDAU у 2024 році подолали 568 000 км. Це дорівнює:
- 14 навколосвітнім подорожам;
- 1,5 відстані від Землі до Місяця й назад;
- 64 000 підйомів на Еверест.
Якби всі замовлення склали одне на одне, висота цієї вежі сягнула б 45,9 км. Це вище за середній політ літака і майже половина шляху до космосу.
Маркетинг і контент: рік у цифрах
- Зростання продажів із соцмереж: у 2 рази завдяки якісному контенту.
- Партнерські програми: від одного у січні до 10+ партнерів у грудні, зростання доходу в 17 разів.
- Проведено понад 9 000 фотосетів. Жодна топмодель у світі не мала стільки світлин за рік, скільки товари на MAUDAU!
- Запущено понад 10 000 акцій. Загалом розсилки охопили близько 50 млн контактів через e-mail, SMS та у Viber.
- Проведено 8 масштабних рекламних кампаній, завдяки яким загальне знання про бренд MAUDAU зросло на 7,2 відсоткового пункта і становить 19,12%.
- SMM: опубліковано 2 300+ постів в усіх соціальних мережах MAUDAU.
Нові інструменти та сервіси
MAUDAU запустив кілька важливих рішень, які суттєво вплинули на якість обслуговування та ефективність роботи:
- Запуск нового виду доставки: самовивіз із супермаркетів «Сільпо». Замовлення можна забирати у 55 зручних точках видачі в Києві, Одесі та Львові, і кількість локацій буде постійно збільшуватись.
- Competera: Нова платформа з ціноутворення забезпечила якісний контроль цін на ринку, швидку реакцію на зміни та підвищення маржі на 2% від обороту.
«2024 рік навчив фокусуватись на дійсно важливому. За рівнем насиченості він легко дав фору трьом попереднім рокам разом узятим. У 2025 будемо робити наступні логічні кроки в побудові найкращого сервісу серед українських e-com проєктів. А індикатором того, що в нас виходить, буде щастя наших гостей, партнерів і співробітників», — коментує Артем Домбровський Chief Executive Officer MAUDAU.