All Retail
Опубліковано

Надійна опора для виробника та споживача: 25-річна історія успіху Retail Group

Цього року Retail Group відзначає 25-річчя діяльності на українському ринку. За цей час компанія перетворилася на одного з ключових гравців українського ритейлу. Сьогодні торговельні мережі холдингу Retail Group – це 59 магазинів різного формату загальною площею понад 160 тис. кв. м. у 19 містах України. Попри труднощі війни, Retail Group продовжує активно розвиватися, модернізує магазини та зміцнює позиції на ринку. Про історію та вектори розвитку розповів Роман Лунін, власник холдингу Retail Group.

Фокус на партнерстві та локальності

Один із головних векторів розвитку Retail Group — пряма співпраця з українськими виробниками. Понад 65% товарів у мережах «Велмарт», «Велика Кишеня», «ВК Експрес» — це продукти вітчизняного виробництва, як великих виробничих компаній, так і від локальних фермерських господарств. Компанія працює з більш ніж 1200 українськими підприємствами, створюючи ефективний ланцюг постачання — без посередників, з вигодою як для виробника, без витрат на складну логістику так і для покупця, який отримує вигідну ціну.

Довідка:

Retail Group — провідний торгівельний холдинг України з 25-річним досвідом у ритейлі, який управляє мережами «Велмарт», «Велика Кишеня», «ВК Експрес». У складі холдингу 59 магазинів загальною площею понад 160 000 м², які обслуговують більше 80 мільйонів покупців щороку. У штаті – понад 5 500 співробітників. До складу холдингу також входять мережі ТРЦ – «Екватор», «Мультипарк», «Турбіна» та охоронна компанія «Баярд 9».

Гіпермаркет як відповідь на потреби часу

Історія Retail Group — це шлях амбіцій, викликів і постійних змін. З 2000 року, відкривши свій перший супермаркет, компанія перетворилася на велику мультиформатну мережу з вигідними цінами та широким асортиментом. Сьогодні «Велмарт» став улюбленим вибором мільйонів українців, уособлюючи надійність і турботу про клієнта.

«Це історія з великим бекграундом. 27 квітня 2000 року ми відкрили перший супермаркет під брендом «Велика Кишеня» у Києві на Залізничному шосе, цей магазину працює і дотепер. Проте після економічної кризи 2008-2009 рр. вирішили, що ринку і покупцям потрібні не лише класичні супермаркети, а й гіпермаркети у форматі широкого дискаунтера. Чому? Бо це великий асортимент товарів, що максимально покриває потреби покупців, і завжди продається за цінами, нижчими за ринкові. Тоді в Україні розпочався активний розвиток жорстких дискаунтерів, що пропонували невеликий асортимент за дуже низькими цінами. А у форматі широкого дискаунтеру працював лише «Ашан», і ми вирішили, що зможемо якісно заповнити цю нішу.

У 2009 році взяли курс на ці зміни, і мережа «Велмарт», яку маємо зараз, показала, що ми не помилилися. Це затребуваний українцями формат торгівлі – ми часто чуємо від покупців, що наші магазини є їх основними та улюбленими місцями покупок. До речі, європейці максимально раціональні у користуванні сімейним бюджетом. В Україні також зароджується така культура ставлення до грошей. Тож ми даємо покупцю змогу заощаджувати сімейний бюджет, купуючи більше за ті ж гроші і обираючи з-поміж широкого асортименту товарів», — розповів Роман Лунін, власник холдингу Retail Group.

Курс на оновлення і технології

Retail Group активно інвестує у реновації: у 2025 році на модернізацію мережі «Велмарт» буде спрямовано понад 650 млн грн.

«Це оновлення холодильного, торгового, кліматичного обладнання, кас самообслуговування та розвиток концептуальних фудкортів GRAAN CAFE. Власні торгові марки або private label – це також один з пріоритетних напрямів для зростання бізнесу. Ще один вектор – розширення асортименту товарів для домашніх улюбленців під внутрішнім брендом «Пухнасті справи». Уже понад 2 роки у магазинах «Велмарт» пропонуємо звичайні корми та спеціалізовані ветеринарні корми для домашніх тварин. Тут теж дотримуємося принципу – великий асортимент за нижчими цінами. Ці інвестиції — вияв поваги до покупця, який заслуговує на якісний сервіс за умов доступного ціноутворення», — розповів Роман Лунін, власник холдингу Retail Group.

Будуємо сильну команду через навчання та розвиток

У компанії працює понад 5500 співробітників. Retail Group системно розвиває їхні навички: близько 5% робочого часу працівники навчаються в корпоративному навчальному центрі. Компанія також планує створити бізнес-школу у партнерстві з Національною академією управління.

Нові формати — нові горизонти

Найближчими роками Retail Group планує відкрити ще чотири гіпермаркети та шість магазинів формату «біля дому» під брендом «ВК-Експрес». Також компанія активно інвестує в екологічні технології — до 2025 року планується наростити потужності сонячної генерації до 10 МВт, що дозволить покрити до 15% потреб в електроенергії.

Економічний внесок і місія компанії

За 2024 рік Retail Group сплатила понад 1,3 млрд грн податків до бюджету. Та компанія прагне не лише до зростання бізнесу, а й до покращення якості життя українців. Основна місія — дати можливість купувати більше, витрачаючи менше, підтримуючи при цьому українське виробництво та створюючи робочі місця.

"Розширення компанії створює сотні нових робочих місць і збільшує податкові надходження до бюджету. За 2024 рік ми сплатили понад 1,3 млрд грн податків, і цей внесок в економіку країни лише зростатиме. Також однією з частин нашої місії є поліпшення якості життя. Ми працюємо для того, щоб українці могли купувати більше, а витрачати менше – як грошей, так і часу", — розповів Роман Лунін, власник холдингу Retail Group.

Віхи розвитку холдингу Retail Group:

  • 27 квітня 2000 року – відкриття першого супермаркету Велика Кишеня у Києві
  • 2002-04 – розширення мережі: відкриття 12 нових магазинів – у Києві, Обухові, Харкові
  • 2005-07 – експансія у регіони: Харків, Херсон, Івано-Франківськ, Полтава, Ужгорода, Чернівці, Миколаїв, Бердянськ, Рівне, Луцьк.
  • 2006 – створення власного логістичного центру
  • 2009 – відкриття першого гіпермаркету "Велмарт" у місті Рівне та поступова розбудова мережі по всій країні
  • 2018 – відкриття першого Graan Cafe у гіпермаркетах "Велмарт" у Києві, Херсоні, Миколаєві та Чернігові
  • 2022 – розробка і реалізація нового концепту відділу товарів для тварин «Пухнасті справи».
  • 2025 – 59 магазинів в 19 містах, один з лідерів ринку ритейлу по товарообіг. 27,95 мільярда гривень – плановий товарообіг на 2025 рік (з ПДВ).

Структура холдингу Retail Group:

  • мережі Велмарт, Велика Кишеня, ВК Експрес;
  • мережі ТРЦ – Екватор (3 об’єкти: Рівне, Полтава, Чернівці);
  • мережа дитячих розважальних центрів Мультипарк (3 об’єкти: Рівне, Полтава, Чернівці);
  • боулінг-клуб Турбіна (Рівне);
  • охоронна компанія Баярд 9

Понад 5500 – загальний штат працівників

Понад 1,3 млрд грн – обсяг сплачених податків за 2024 рік  

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або