Дмитро Морозов про «М’ясомаркет»: «ми взяли дуже амбітний темп»
- Фото:
- All Retail
All Retail поспілкувався з керівником напрямку по роботі з франчайзі компанії «Миронівський Хлібопродукт» (МХП) Дмитром Морозовим. Він розповів про причини виходу бренду «Мясомаркет» на ринок рітейлу, про кризу і пандемію. Ми також дізналися, як новій франшизі вдається стрімко завойовувати нові території та чи не конкурує «Мясомаркет» з ще однією франшизою МХП — «Нашою рябою».
— Здрастуйте. Бренд «Мясомаркет» — новачок на ринку food-рітейлу України. Що спонукало Вашу компанію почати його розвиток саме зараз, в такий складний і малопрогнозований час?
— Причин для розвитку нового формату для МХП відразу кілька. Ми давно вже знаходимося на українському ринку, у нас понад 1750 торгових точок, що продають м’ясо птиці під брендом «Наша Ряба». Це при тому, що вони містять абсолютно різні формати — від окремої вітрини в магазині до повноцінного спеціалізованого м’ясного магазину з супутніми товарами.
Чинна мережа створювалася давно і вже не сповна відповідала тенденціям ринку і запитам нашого споживача. Але за роки роботи ми накопичили дуже великий масив експертизи й даних, які й стали фундаментом для створення концепції «Мясомаркет».