Як компанії S-prof вдалося на рівні втримати «градус» і подолати виклики пандемії?
- Фото:
- All Retail
Команда S-prof з 2012 року займається реалізацією та монтажем технологічного обладнання в сегментах HoReCa та рітейл, і навіть проводить масштабні події на кшталт HoReCaSHOW Lviv.
Однак, прихід пандемії вдарив по багатьох бізнесам, особливо по готельно-ресторанній сфері. В компанії S-prof реакцією на нові виклики стало розширення кола клієнтів, а також ще більша активізація замість стагнації.
Співзасновник S-prof Орест Степаняк розповів All Retail про приріст клієнтів, про комунікацію з рітейлом, а також про те, чому не варто економити на сучасному обладнанні. В результаті його інтерв’ю стало одним суцільним кейсом.
— Доброго дня, Орест. Розкажіть, як компанія S-prof адаптувалася до нових пандемічних умов?
— Під час першого локдауну, ми, як і багато інших представників бізнесу, зачинили свій офіс. Було доволі складно перейти на віддалену роботу, зокрема й емоційно. Але попри все ми згуртувалися і навіть закінчили минулий рік з приростом у 40%.
— Цікаво. А шляхом чого відбувся приріст, адже готельно-ресторанна сфера найбільше постраждала під час карантину?
— Від першого дня свого існування ми були більше зорієнтовані на ринок HoReCa. У 2016 році навіть заснували та вперше провели форум HoReCaSHOW Lviv, який об’єднував рестораторів, готельєрів, кухарів, власників закладів - словом усіх, хто надають послуги та співпрацюють з HoReCa.