Ринок дрогері України: найцікавіше ще попереду
Ми поговорили з Артемом Ретіним, керуючим партнером компанії Retail.Pro, про те, як розвивався, розвивається і буде розвиватись сектор торгівлі товарами особистої гігієни та засобів побутової хімії (дрогері). Ось які висновки він зробив.
Про ключові тренди розвитку українського дрогері-ритейлу в останні роки
Основний тренд на ринку «дрогері» останніх років — це модернізація застарілих магазинів, а також розробка преміальних форматів для флагманів та торгових точок у популярних ТРЦ. Регіональні мережі також намагаються ребрендувати свої старі торгові точки, тому що цього «вимагає» покупець. Всі ми спостерігали за якісними змінами в івано-франківській мережі «Копійочка», перетворення «Дінь-Дінь» на Dini, а «Шик і Блиск» — у Blisk. Окрім візуальних оновлень, мережі розширюють асортимент private labels, модернізують свої системи лояльності, вводять нові незвичні сервіси та зменшують витрати на логістику.
Про новий концепт EVA «Жіноча Енергія»