All Retail
Опубліковано

Денис Кириченко, VARUS: «Темний магазин — це оптимізація часу як для клієнта, так і для ритейлера»

У серпні мережа супермаркетів VARUS представила інноваційний проєкт – даркстор. В компанії стверджують, що на сьогодні жоден інший великий ритейлер не наважився на подібний технологічний тренд. Через кілька днів після відкриття ми поспілкувалися з Денисом Кириченком, керівником операційного управління VARUS, щоб дізнатися, в чому сенс «темного» магазину для ритейлерів.

Даркстор VARUS наразі представлений лише в столиці. Він обслуговує все багатомільйонне місто? Чи є у Вас плани з розширення? Чи це більше експеримент, аніж конкретний бізнес-проєкт?

Так, перший об’єкт ми відкрили у Києві, але це рішення про оптимізацію часу, тому він покриває поки що тільки правий берег. Київ — дуже велике місто для одного даркстору. Однак, в наших планах — і присутність на лівому березі. Це великий об’єм, я б сказав, трохи інші ресурси. Ми працюємо над цим. Плани — амбітні і вони 100% реалізуються з нашою командою і партнерами. Тож вийдемо з цим рішенням в інші великі міста — Дніпро, Кривій Ріг, Запоріжжя та Одесу (в Одесі на початку вересня мережа відкриває свій перший супермаркет — All Retail).

Денис Кириченко, керівник операційного управління VARUS

Отже, ваш даркстор — це про бізнес чи це більшою мірою іміджевий проєкт?

Це значні інвестиції і вони окупляться.

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або