Локальні торгові мережі не бояться діяти: ребрендинг торгової мережі AIWA під час війни
Зміни в галузі ритейлу — це не просто про оновлення, а про створення зовсім нового досвіду для споживачів та про значні інвестиції. Півтора року тому, вінницька мережа «Варшава» перейшла у концепт фудмаркету AIWA, а нещодавно компанія анонсувала третє велике оновлення у Вінниці. В інтерв’ю з власницею мережі Наталією Рекутою ми поговорили про перезавантаження торгових точок, його мету та фінансову складову. Що спонукало до цього рішення і яке воно матиме вплив на продуктовий асортимент та споживачів? Про це читайте у матеріалі All Retail.
Доброго дня. Півтора року тому мережа магазинів «Варшава» перейшла у концепт фудмаркету AIWA. Зараз Ваша компанія анонсувала «перезавантаження» вже третього супермаркету у Вінниці. Оновлення торгової точки є частиною великого ребрендингу? Що спонукало Вас до рішення провести повне перезавантаження третього супермаркету AIWA?
Так, за ці півтора року ми подужали ще два масштабні проєкти у Вінниці — на Хмельницькому шосе та вул. Соборній. Загалом викохали-випестували три фудмаркети. Ми не велика національна мережа, а локальна вінницька, тому не можемо похизуватися вражаючими інвестиціями, проте впевнено заявляємо, що наші маркети справді ручної роботи.
Третя AIWA не була спонтанним рішенням, а органічним явищем, логічним кроком у контексті ребрендингу. На шляху від задуму до реалізації нас загальмувала війна — позаяк і морально, і фізично, і матеріально витягти повне перезавантаження за таких умов украй складно. Спочатку навіть відтермінували реконструкцію, а потім все-таки мобілізували всі свої ресурси.