All Retail
Опубліковано

Ґерміна Дунін-Борковська: «Ми хочемо більше, ніж просто продавати товари»

За час війни ринок роздрібної торгівлі суттєво змінився: український споживач став більш вимогливим, виробник — гнучкішим, а ритейлери — сміливішими. Як на ці виклики відповідають власні торгові марки «Епіцентр К» розповіла директорка зі стратегічного розвитку торгових марок і марок власного виробництва компанії Ґерміна Дунін-Борковська.

Добрий день. Як війна змінила сектор ВТМ і як на це реагують споживачі?

За час повномасштабної війни ми зробили акцент на локальне виробництво, скоротили логістичні ланцюги, аби товари були доступними й стабільно присутніми на полицях. Покупець відчуває цю зміну — він віддає перевагу українським продуктам, але водночас очікує вищої якості, передбачуваного результату, екологічності та унікальної цінності.

Чи створюють ВТМ «головний біль» для відомих брендів?

Так, власні торгові марки серйозно впливають на розклад сил на ринку. В окремих категоріях — таких як побутова хімія або домашній текстиль — ВТМ витісняють імпорт і перехоплюють долю ринку. Один із прикладів — наш бренд Sőnger und Sőhne. За 10 років він перетворився з альтернативи на лідера у категоріях матраців, подушок і ковдр, витіснивши до 50% імпортних товарів завдяки якості та інноваціям.

До речі, у травні цього року Sönger und Sӧhne здобув нагороду однієї з найпрестижніших міжнародних премій у сегменті private label і ритейлу — Vertex Awards 2025. Це один з найпрестижніших міжнародних конкурсів галузі private label і ритейлу, на якому було представлено понад 600 реалізованих проєктів від 79 провідних торговельних мереж з 53 країн світу. Перемога в цьому конкурсі стала ще одним підтвердженням успішності цього проєкту та його визнання як споживачем, так і експертами ринку.

Крім Sőnger und Sőhne демонструють стабільний розвиток наші ТМ BauGut (професійні будівельні матеріали), Origami (паперові вироби), Obery (household товари та аксесуари для приготування) і керамічна плитка Allore, яка вже займає понад 40% сегменту, витісняючи потужні європейські бренди.

Розкажіть детальніше, за рахунок чого вашим ВТМ вдається успішно конкурувати з відомими брендами під час війни?

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або