All Retail
Опубліковано

Auchan робить ставку на експансію онлайн-каналу в країнах Центральної та Східної Європи

Auchan динамічно розвиває онлайн-канал. Принаймні, це плани мережі не тільки в Польщі, але і в інших частинах Європи. Зокрема, в Україні Auchan прагне отримати значну частину доходів від інтернет-бізнесу.

Auchan нещодавно оголосив, що розвиває чергові канали продажів у Польщі. На додаток до вже розкрученого інтернет-магазину приєдналися сервіси отримання замовлень в торгових точках і на парковках перед торговими центрами.

Крім того, триває співпраця рітейлера з торговими партнерами і платформами електронної комерції, такими як Szopi.pl і Allegro, — передає видання WH.pl

В Україні Auchan хоче збільшити частку своїх онлайн-продажів до 15% завдяки проникненню e-commerce в усі регіони країни. Рітейлер досягне цього ефекту за рахунок розширення мережі магазинів. Auchan хоче відкривати нові об’єкти, в тому числі магазини формату proximity, у найбільш густонаселених районах.

Розвиток магазинів в Україні дозволить Auchan розширити сервіс click&collect і ареал електронної комерції. У січні 2020 року оператор відкрив свій перший пункт самовивозу в Києві в магазині формату ultra proximity, найменшому об`єкті в мережі — площею 40 кв. метрів.

Глава відділу продажів Auchan Наталія Пилипенко заявила, що компанія ставить амбітні плани, завдяки яким хоче досягти 15% частки в продажах поза стаціонарними магазинами. — Ми рухаємося до цієї мети. Сьогодні ми досягли рентабельності та все ще активно розвиваємося, — додала вона.

Своїм сервісом електронної комерції Auchan прагне охопити всю територію України. Рітейлер хоче постачати товари навіть туди, де він не зможе відкрити магазини в найближчому майбутньому.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або