All Retail
Опубліковано

У H&M зростає число закриттів

Найбільший шведський fashion-рітейлер H&M оголосив про закриття 170 магазинів в 2020 році. Це на 40 магазинів більше, ніж планувалося раніше.

Таке рішення прийнято після 50%-го падіння чистих продажів в II кварталі 2020 року. За підсумками півріччя продажі рітейлера знизилися на 24%. Такі показники пов’язані з призупиненням роботи під час карантинних заходів в більшості розвинених країн.

Основний акцент компанія зміщує на свій онлайн-бізнес. В H&M очікують, що пандемія матиме довгостроковий вплив на поведінку покупців і в кінцевому підсумку призведе до збільшення продажів в Інтернеті — інформує belretail.by

Онлайн-продажі рітейлера з 1 березня по 31 травня виросли на 32%.

Раніше основний конкурент H&M — іспанська Inditex (бренди Zara, Bershka, Pull & Bear, Massimo Dutti, Stradivarius, Oysho, Uterqüe, Zara Home) повідомила, що до 2022 року закриє до 1200 своїх магазинів і доведе частку онлайн-продажу до 25%.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або