All Retail
Опубліковано

Обсяг європейського ринку e-commerce в кінці року складе 717 млрд. євро

У 2019 році онлайн-продажі у Європі зросли на 14,2%, склавши 636 млрд. євро. В цьому році прогноз зростання становить не менше 12,7% з річним оборотом у розмірі 717 млрд. євро.

На країни Західної Європи припадає 70% ринку e-commerce і 83% онлайн-покупців в регіоні. Однак найбільше зростання спостерігається в Східній Європі — повідомляє belretail.by

У минулому році ринки електронної комерції в Румунії і Болгарії зросли на 30%, що є найвищим показником зростання у всій Європі. Ці країни також мають найнижчу частку онлайн-покупців — 31% і 29% відповідно.

Іспанія також відзначає гарний розвиток ринку з 29%-м зростанням у минулому році. Самий слабкий ріст спостерігається в таких країнах, як Бельгія (7%), Ірландія (7%), Австрія (4%) і Ісландія (3%).

У Великобританії налічується найбільша частка онлайн-покупців (94%). За нею йдуть Данія (86%), Німеччина, Нідерланди і Швеція (84%).

У Нідерландах споживачі воліють робити покупки на внутрішніх сайтах (95%). Ця тенденція також помітна в сусідній Польщі (94%). На Мальті і Кіпрі (96% і 95% відповідно) онлайн-клієнтів в основному здійснюють покупки в зарубіжних інтернет-магазинах.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або