All Retail
Опубліковано

Tchibo покращує фінансові результати

Теги:
коронавірус
кава
напої
Фото:
icsc.com

Компанії Tchibo оплатилось повернення до добре відомої асортиментної політики.

Виробник кави поліпшив фінансовий результат у порівнянні з 2019 роком. Проте продажі впали через обмеження, пов’язані з коронавірусом — пише WH.pl

Tchibo, компанія, що спеціалізується на ростерах кави і продажу промислових товарів, значно поліпшила свої позиції за останній рік. Згідно із заявою власника, концерну Maxingvest, EBIT гамбурзької торгової мережі збільшилася в 2019 році на 67% до 134 млн. євро. Рентабельність продажів по EBIT склала 4,3%. Це було пов’язано з більш високою маржею і оптимізацією стратегії продажів і асортименту продукції.

Доходи Tchibo впали на 1% в минулому році до 3,11 млрд. євро. Як і в попередні роки, непродовольчий бізнес скоротився, а продажі кави зросли.

В цьому році компанії буде складно підтримувати стабільні продажі, оскільки під час пандемії Tchibo довелося закрити свої магазини на декілька тижнів. Рітейлер виграв від зростання в інтернет-магазині попиту на продукти харчування. З сьогоднішньої точки зору, «економічні наслідки пандемії коронавирусу не можуть бути достовірно оцінені в поточному фінансовому році», — пояснили в Maxingvest.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або