All Retail
Опубліковано

Burger King змінює свій логотип вперше за 20 років

Теги:
AR ексклюзив
Burger King
фаст-фуд
ребрендинг
Фото:
Wiadomosci Handlowe

Мережа фаст-фуду змінює зовнішній вигляд свого логотипу. Нова версія простіша і містить менше елементів.

— Мінімалістичний логотип вписується в сьогоднішню еволюцію бренду, — кажуть представники компанії. Також передбачається спростити склад продуктів, що продаються в ресторанах Burger King. Компанія відмовилася від багатьох консервантів та добавок — передає WH.pl

Крім того, більш простий і природний логотип також покликаний спонукати у шанувальників відчуття «нештучності» бренду. Компанія відмовилась від синьої смуги і білих вставок, що імітують глянець. Шрифт відноситься до написів з логотипами 1966 і 1994 років.

Однак новий дизайн — це не тільки логотип. Зображення бургера будуть використовуватися, серед іншого в рекламній графіці, в соціальних мережах, а також в візуальних елементах упаковки продуктів Burger King і серветках на підносах в ресторанах.

Новий логотип вже нанесено на одяг співробітників, скоро він зʼявиться і на вивісках стаціонарних торгових точок. Однак повний ребрендінг може зайняти до декількох років.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або