All Retail
Опубліковано

Відкрилася циркова феєрія «Сільпо» у Боярці

Теги:
Сільпо
експансія
Фото:
All Retail

Відкрито перший «Сільпо» у м. Боярка Київської області за адресою вул. Магістральна, 40.

Дизайн-концепт нового магазину присвячено цирковому мистецтву без залучення тварин.

1798 м кв. торговельного залу ― величезний манеж, на якому щодня відбуваються фантастичні видовища та представлено дивовижний асортимент. Всюди на стінах ― вінтажні образи й ілюстрації трюків та з історії цирку, з-під стелі вистрибують еквілібристи, прямо в магазині є повітряна куля і «Куля сміливості», але найцікавіше ― на полицях.

«Сільпо» добре відомий власним імпортом ― до магазину прибувають продукти більш як із 60 країн світу, а отже, тут завжди можна спробувати щось нове. Втім, окрім екзотики, в новому магазині шукайте під пишно вбраним шатром острівець «Лавки традицій». Це бездоганна добірка місцевих крафтових виробників.

На гостей також чекатимуть найкращі у своєму жанрі ― кулінарія, власна кондитерська та пекарня, кав’ярня FEEL__trd із кавою власного обсмажування, риба з власної коптильні та жива риба, гриль, шашлик і піца. Всі продукти можна замовити онлайн, скориставшись послугою самовивозу або доставки. Недарма всередині «Кулі сміливості», що висить під стелею магазину, — справжній електроскутер ― майже як у наших Смаковершників. Саме цим екологічним транспортом спритні кур’єри привезуть вам усе, що забажаєте.

Ще один вид транспорту в новому магазині ― символ Боярки, паровоз «Кукушка», яким граються мультяшні зозулята. Втім, це єдиний випадок, коли в дизайні циркової феєрії можна побачити тварин чи птахів.

«Крізь історію цирку дуже цікаво споглядати історію розвитку суспільства, адже цирк діє у площині найсильніших емоцій ― сміху, захоплення та здивування. Те, що нас дивує і викликає усмішку, є маркером нашої зрілості. Ми дуже тішимося тим, що нині Україна разом із більшістю прогресивних країн відмовляється від залучення тварин у цирку ― жорстокість не може приносити радості. Натомість на авансцену виходить важка праця, яка криється за кожним епатажним образом чи видовищним шоу, невпинне вдосконалення майстерності та самовідданість. Хоч би про яку сферу діяльності йшлося ― це ті речі, які ніколи не перестануть захоплювати», — розповідає Катерина Огуряєва, директорка з маркетингу «Сільпо».

З нагоди відкриття до нового «Сільпо» завітають #СІЛЬПОСІПАКИ. 24 січня прямо в супермаркеті пройдуть 5 поп-ап-вистав від режисерки Олени Коляденко, тож готуйтеся до зустрічі з ілюзіоністами, фокусниками, гімнастами і чудовим настроєм.

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або