All Retail
Опубліковано

У минулому році Kaufland відкрив в Польщі 12 магазинів і зʼявився в секторі електронної комерції

Мережа Kaufland підвела підсумки 2020 року, який в Польщі ознаменувався подальшим розвитком. Протягом цього періоду рітейлер інвестував в електронну торгівлю, модернізував старі магазини і відкрив 12 нових торгових точок.

— Ми піклуємося про постійний розвиток нашої мережі, тому наполегливо спостерігаємо за ринком і уважно аналізуємо можливості, що зʼявляються, — сказав Гуннар Гюнтер, генеральний директор Kaufland Polska. — У 2020 році ми відкрили десяток нових обʼєктів, а деякі з існуючих магазинів пройшли серйозну модернізацію. У 2021 року ми продовжимо розширюватися і впроваджувати сучасні рішення для наших клієнтів, — додає глава польського філії мережі.

У минулому році на карті Польщі зʼявилося 12 нових магазинів мережі, 7 з яких були передані компанією Tesco. В результаті в Польщі вже діє 225 магазинів Kaufland, де працює близько 16 тис. співробітників — інформує WH.pl

У 2020 році для полегшення співпраці регіональних постачальників був запущений спеціальний інтернет-майданчик "Regional Kaufland".

Реальність пандемії змусила німецького рітейлера інвестувати в електронну торгівлю. У травні 2020 року мережа запустила сервіс click & collect. Для клієнтів є спеціальний додаток, а також веб-сайт, на якому можна зробити замовлення (зі збором покупок в магазинах Kaufland). Ця послуга, доступна на даний час в 70 магазинах, буде систематично поширюватися на інші обʼєкти.

- Надання нашим клієнтам можливості робити покупки в Інтернеті було однією з наших стратегічних завдань у 2020 році. Запущені нами сервіси користуються великою популярністю, що підтверджує нашу віру у вдало обраний напрям розвитку. У новому році ми продовжимо пошук нових можливостей в цій галузі, — підкреслив Гуннар Гюнтер.

У минулому році Kaufland також розширила послугу DHL Parcel, завдяки якій тепер клієнти мережі можуть відправляти і отримувати курʼєрські посилки в більш ніж 130 магазинах.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або