All Retail
Опубліковано

McDonald’s тестує нову програму лояльності

Програма, що базується на балах, розширить базу лояльних клієнтів та заохотить клієнтів частіше відвідувати ресторани McDonald's.

Найбільша в світі мережа фаст-фудів перейшла до нового етапу тестування своєї програми лояльності MyMcDonald’s Rewards, яка має повністю запрацювати в Сполучених Штатах до кінця 2021 року. З того часу, як перший ресторан був залучений в листопаді 2020 року, сьогодні додалися ще 400 закладів з 14 000 американських ресторанів McDonald’s.

Найбільша у світі мережа ресторанів швидкого харчування. Заснована в 1940 році. Оборот компанії перевищив 21 млрд. доларів в 2019 році

Клієнти McDonald’s зможуть накопичувати бали за кожен витрачений долар. Учасники можуть заробити 100 балів за кожен долар і мати можливість зібрати ще більше балів за допомогою цільових акцій, таких, як подвійні бали за візит у понеділок.

Співробітники McDonald’s вітатимуть постійних клієнтів поіменно. Клієнти отримають персональний електронний лист після отримання замовлення, з пропозиціями, пристосованими до їхніх смаків та уподобань.

Програма лояльності має стимулювати продажі та допомогти розширити базу лояльних клієнтів і зробити більш персоналізовані рекламні пропозиції для таких клієнтів. Накопичення балів також буде доступне працівникам ресторану.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або