All Retail
Опубліковано

Косюк розповів, чим "М'ясомаркет" відрізняється від "Нашої Ряби"

Теги:
МХП
М'ясомаркет
Фото:
https://www.segodnya.ua

Власник агрокомпанії МХП Юрій Косюк в інтерв’ю виданню Forbes розповів про принципову відмінність нових “Мʼясомаркетів” від мережі магазинів “Наша Ряба”.

Косюк вважає, що невеликі магазини “Наша Ряба” — це позавчорашній день, вони не задовольняють сучасні потреби ринку.

“Люди хочуть магазини біля будинку, які б давали не тільки м’ясо, але і якийсь мінімальний набір продуктів. У майбутньому ці магазини мають дати клієнтові швидкий і доступний сервіс з доставкою. Те, що ми тепер робимо, потрібно було почати робити три роки тому. М'ясомаркети — це чистий франчайзинг, який дає гарантоване рішення навіть непрофесійному інвесторові”, — прокоментував він.

Деякі магазини “Нашої Ряби” вже модернізуються під новий формат "М'ясомаркетів", розповідає Косюк.

“Ми встигли оновити 10 торгових точок "Нашої Ряби“ та, відповідно до зібраної статистики, можемо говорити, що приріст загального виторгу одного магазину склав від 25 до 30%, обсяг реалізації м’яса птиці зріс до 20%”, — сказав власник компанії МХП.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або