All Retail
Опубліковано

«МХП» планує до кінця 2023 року відкрити в Україні 2 тис. «М'ясомаркетів»

Теги:
МХП
Фото:
Економічна правда

Агрохолдинг "МХП" планує в рамках зміни формату продажів відкрити в Україні 2 тис. магазинів "М'ясомаркет" до кінця 2023 року, перш за все за рахунок модернізації франчайзингової мережі магазинів "Нашої Ряби", випливає з матеріалів "Forbes Україна".

Найбільший виробник курятини в Україні. Займається також виробництвом зернових, соняшникової олії, продуктів мʼясопереробки. У лютому 2019 року МХП завершив операцію з придбання словенської компанії Perutnina Ptuj.

«McKinsey (міжнародна консалтингова компанія) оцінює дефіцит магазинів біля будинку в Україні приблизно в 7 тис. одиниць. Ми хочемо зайняти близько 30% цього ринку», — повідомив виданню глава правління «МХП» Юрій Косюк.

"Ринок хоче магазини біля дому, які б давали не тільки мʼясо, але і якийсь мінімальний набір продуктів. Те, що ми робимо, потрібно було починати три роки тому», — зазначив бізнесмен.

Згідно з даними Forbes, нова мережа буде розвиватися за франчайзинговою моделлю, інвестиції для відкриття одного «М'ясомаркета» агрохолдинг оцінює в $ 50-120 тис. з терміном окупності в 3-4 роки.

Видання повідомило, що з 2020 року «МХП» розвиває ресторанні формати. Компанія планує створення франчайзингової мережі шаурмічних DönerMarket загальною кількістю близько 2 тис. торгових точок, кожна з яких обійдеться франчайзі в $ 8-10 тис.

«Ми хочемо полегшити життя людини. 69% споживачів хочуть їсти різноманітну здорову їжу, але не роблять цього, тому що це вимагає багато часу і грошей. Ми даємо рішення «під лінь», — наводить видання коментар Косюка.

"МХП" планує також до кінця 2021 року розширити мережу франчайзингових Гастростудій «Секрети шефа» мінімум до 10 закладів, які працюють із середнім чеком до EUR3 і високою швидкістю подачі.

"Ми індустріальна компанія і розуміємо, як зробити такий ресторан ефективним і безпечним. Навесні 2021 року компанія відкриє R & D-центр, який буде проводити найскладніші дослідження і вивчати потреби клієнта", — повідомив глава правління "МХП".

Видання з посиланням на стратега Фінтех-компанії Finteum Андрія Нестерука повідомляє, що інвестори більше вірять в кулінарні, ніж просто сировинні компанії. За його словами, виробники мʼяса торгуються на біржах з мультиплікатором не більше ніж 10 EBITDA, в той час як мультиплікатори сервісних компаній доходять до 20-30.

«Якщо «МХП» вдасться змінити позиціонування з сировинної компанії на сервісну, це допоможе йому збільшити капіталізацію в рази», — уточнив Нестерук.

Виручка МХП за девʼять місяців 2020 року знизилася на 6% — до $ 1,41 млрд. Агрохолдинг отримав $ 109 млн чистого збитку проти $ 276 млн чистого прибутку за девʼять місяців 2019 року. Це повʼязано зі збитками від курсової різниці в $ 191 млн за січень-вересень 2020 року порівняно з прибутком у розмірі $ 182 млн за січень-вересень 2019 року. EBITDA МХП за вказаний період скоротилася на 7% — до $ 332 млн.

Продажі курятини агрохолдингом в 2020 році зросли на 4% в порівнянні з 2019 роком — до 698,02 тис. тонн. «МХП» за аналогічний період зібрав на 30% менше врожаю зернових з 356,04 тис. га землі — 1,7 млн тонн. У тому числі урожай кукурудзи в 2020 році знизився в порівнянні з 2019 роком на 34% — до 864,53 тис. тонн, пшениці — на 30% до 208,14 тис. тонн, ріпаку — на 34%, до 80,70 тис. тонн, сої — на 57%, до 43,19 тис. тонн при зростанні врожаю насіння соняшнику на 9% — до 261,89 тис. тонн. Урожай інших зернових (включаючи ячмінь, жито, цукрові буряки, сорго) скоротився на чверть — до 248,47 тис. тонн.

Засновником, мажоритарним акціонером і головою правління МХП є український бізнесмен Юрій Косюк.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або