All Retail
Опубліковано

EVA очолила національний рейтинг корпоративної репутації у сегменті роздрібної торгівлі парфумерією та косметикою

Теги:
EVA
Фото:
All Retail

Мережа магазинів EVA стала переможцем національного рейтингу якості управління корпоративною репутацією «Репутаційні АКТИВісти» в категорії «Рітейл — парфумерія і косметика». Церемонія нагородження відбулася 14 травня 2021 року під час завершальної частини XIX міжнародного PR-фестивалю.

Найкращих серед 663 компаній у 43 номінаціях обирало авторитетне журі у складі 149 експертів, серед яких оглядачі й аналітики ринку, представники профільних медіа та керівники громадських організацій. У категорії «Рітейл — парфумерія і косметика» змагалися 9 відомих гравців українського ринку. За результатами оцінювання журі, найбільшу кількість балів отримала лінія магазинів EVA.

«Ми щасливі отримати відзнаку загальнонаціонального рейтингу. Наша перемога в такій конкурентній номінації — це не тільки відзнака нас як компанії. Це також нагорода нашим клієнтам, для яких ми працюємо і намагаємося щодня ставати кращими», — прокоментувала Олександра Гнатик, керівниця PR-напряму лінії магазинів EVA.

Рейтинг якості управління корпоративною репутацією «Репутаційні АКТИВісти» був задуманий як спосіб відзначити компанії, котрі досягли високих результатів за цим напрямом. З 2015 року незалежні експерти рейтингу обирають найкращі підприємства, що працюють на українському ринку, враховуючи такі категорії, як репутаційна стабільність, іміджевий капітал проєктів корпоративної соціальної відповідальності, медійна активність, інноваційний підхід, якість антикризових комунікацій. Вони виставляють бали компаніям зі списку претендентів за 25 критеріями. Переможці рейтингу визначаються в таких галузях, як рітейл, телекомунікації, транспорт і логістика, FMCG, агросектор, IT, машинобудування, металургія, будівництво та девелопмент, фармацевтика, фінанси, страхування тощо.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або