Zara — лідер онлайн-продажів одягу
Пабло Ісла, глава модного гіганта — компанії Inditex (Zara, Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho, Zara Home і Uterqüe) підвів підсумки 2020 року, коли виручка досягла 20,4 млрд. євро, а онлайн-продажі зросли на 77 % до 6,6 млрд. євро, що робить Inditex світовим лідером в області роздрібної торгівлі одягом через Інтернет.
З 2020 по 2022 рік група інвестує 2,7 млрд. євро в програму трансформації, з яких 1 млрд. євро буде направлено в оцифровку і 1,7 млрд. євро у впровадження новітніх технологій у всіх магазинах групи — інформує dlahandlu.pl
Пабло Ісла підкреслив «силу стратегічної трансформації Inditex і її повністю інтегровану, цифрову і стійку бізнес-модель. Це, в поєднанні з цілеспрямованістю, талантом і працею всієї команди, призвело до чудових результатів в надзвичайно важкі часи. Як ми і очікували, перетворення, розпочате в 2012 році, продовжило приносити плоди», — сказав Ісла. З 2012 року компанія інвестувала 11 млрд. євро в трансформацію, а веб-платформа мережі зараз здатна обслуговувати клієнтів на 216 ринках по всьому світу.
У 2020 році Inditex запустила інтернет-магазини на 25 нових ринках і відкрила магазини в 29 країнах.
У 2020 році компанія виконала 46 млн. замовлень на суму 1,16 млрд. євро у всіх магазинах групи. У 2020 році додатки і веб-сайти групи відвідали більше 5,3 млрд. чоловік, а у різних соціальних мереж восьми брендів було 200 млн. передплатників.