Російська «Лента»: онлайн-продажі відзначили зростання +322%
- Фото:
- retailer.ru
Рітейлер «Лента» розкрив операційні та фінансові результати за I півріччя 2021 року.
Так, роздрібні продажі мережі в I півріччі виросли на 0,7%, до 215 млрд. рублів. Порівнянні роздрібні продажі (LFL) за аналізований період знизилися на 0,7%, в той час як середній чек LFL виріс на 1,4% і LFL-трафік скоротився на 2,1%. Рентабельність по EBITDA склала 8%, EBITDA досягла 17,5 млрд. рублів.
У повідомленні мережі також зазначається, що онлайн-продажі в I півріччі виросли на 322% рік до року (до 7,9 млрд. рублів). При цьому кількість онлайн-замовлень зросла на 426% (до 4,4 млн.) — передає new-retail.ru
Генеральний директор «Ленти» Володимир Сорокін прокоментував: «У другому кварталі ми почали впроваджувати наш новий стратегічний план розвитку компанії шляхом відкриття магазинів нових форматів, здійснення стратегічних придбань і просування онлайн-продажів серед нових клієнтів.
Зокрема, у другому кварталі ми відкрили 11 магазинів „Міні Лента“. Цей новий формат став вкрай цікавим і перспективним проектом. Ми бачимо багатообіцяючі результати і продовжуємо вдосконалювати процеси в міру відкриття нових магазинів.
Крім того, у другому кварталі ми оголосили про два важливих придбання — мереж „Білла Росія“ та „Сімʼя“. Ці угоди зміцнять наші конкурентні позиції на двох ключових ринках — в Москві і Пермі, а також прискорять нашу трансформацію у великого багатоформатного рітейлера. Протягом першого півріччя наш онлайн-канал продовжив демонструвати вражаючі результати, показавши зростання більш ніж на 300%».