All Retail
Опубліковано

PepsiCo має намір піти по стопах свого конкурента і вийти на ринок алкоголю

Теги:
AR ексклюзив
PepsiCo
алкоголь
Фото:
Wiadomosci Handlowe

PepsiCo в партнерстві з The Boston Beer Company хоче випустити алкогольну версію відомого напою Mountain Dew. Coca-Cola вже зробила аналогічний крок на американському ринку.

Продукт буде називатися Hard Mtn Dew. Він буде доступний в трьох цитрусових варіантах, а вміст алкоголю складе 5%. Boston Beer розробить рецепт нового напою, а PepsiCo буде відповідати за продаж і просування нового продукту — передає WH.pl

- Ми знаємо, що смаки дорослих змінюються і вони шукають нові й захоплюючі ароматні напої, — сказав Дейв Бервік, генеральний директор Boston Beer.

- Партнерство з Boston Beer Company обʼєднує двох визнаних лідерів галузі, які реагують на мінливі смаки споживачів. Ми дуже раді створити Hard Mtn Dew, який зберігає свіжий цитрусовий смак, — додав Кірк Таннер, генеральний директор PepsiCo Beverages North America.

Coca-Cola недавно зробила аналогічний крок. В кінці минулого року виробник представив міцні зельтери (алкогольні напої на основі води та фруктових смаків) під брендом Topo Chico для продажу в країнах Латинської Америки. Пізніше вони зʼявилися в Північній Америці, ряді європейських країн, а зовсім недавно в Китаї. В даний час вони доступні на 17 ринках і, як очікується, до кінця року будуть продаватися в 28 країнах світу.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або