All Retail
Опубліковано

Мережа IKEA тестує нову систему замовлення та оплати їжі в ресторанах та бістро барах

У магазині IKEA Evry тестується новий спосіб замовлення та оплати покупок у ресторані IKEA. Клієнти можуть скористатися пропозицією за допомогою панелей для самостійного замовлення меню.

Як запевняє рітейлер сайт Wiadomości Handlowe.pl, сучасна система спрямована на підвищення задоволення покупками за рахунок полегшення розміщення замовлень та зручності покупця при виборі меню за допомогою електронних платежів.

Аналогічне рішення випробоване у Польщі в магазинах IKEA у Любліні та Щецині, де покупці можуть використовувати кіоски самообслуговування у IKEA Bistro. Кіоски K-Two, що використовуються в обох локаціях, є новим типом кас самообслуговування, адаптованих до потреб гастрономії мережі IKEA.

Вони дозволяють клієнтам інтуїтивно замовляти та оплачувати продукти IKEA Food у цій зоні магазину. Вони також дозволяють обслуговувати більшу кількість клієнтів і водночас скорочують час очікування замовлення, що безпосередньо впливає на їхню задоволеність покупками.

У магазинах, де зараз проходять тестування кіоски самообслуговування, незмінно можна розміщувати замовлення та здійснювати оплату через традиційний касовий апарат.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або