All Retail
Опубліковано

Косюк анонсував "глобальний перехід" МХП

Теги:
МХП
Фото:
https://www.segodnya.ua

Найбільший український виробник курятини компанія МХП планує за 10-15 років перейти від виробництва сировини до виробництва їжі.

Про це повідомив власник холдингу Юрій Косюк в інтервʼю Forbes.ua.

"Як виглядає кухня трендсеттера 18-30 років? Сковорода, дві каструлі, чайник і посудомийка. Мікрохвильова піч вже не потрібна", — зазначив Косюк.

Він вважає це для себе основним сценарієм.

"Ready to cook буде дуже мало. Ready to eat — багато. Завдання на найближчі 10-15 років — здійснити глобальний перехід з виробника сировини у виробника їжі", — сказав власник МХП.

Косюк підтвердив, що у його планах побудувати, по суті, нову масштабнішу компанію.

"У вашій тарілці мʼясо — це 20%. Величезна незасвоєна територія — овочі, зелень, паста, каші. Ми теж туди йдемо", — зазначив він.

Базовими каналами поширення, за словами Косюка, стануть магазини біля дому.

"Direct to customer — магазини біля будинку, convenience store у кроковій доступності", — зазначив бізнесмен.

Також він прокоментував можливість розвивати напрямки, які вважають альтернативними: веганські, без лактози, без глютену.

"Це дуже нішева історія. Частка — 5%. При цьому говорять про здорову їжу 16% трендсеттерів 18-30 років. На словах вони обирають здорову їжу, але коли приходять до супермаркету і голосують гривнею, ці слова нічим не підкріплюються. Бажання здаватися кращим — не більше", — зазначив Косюк.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або