All Retail
Опубліковано

Чорна п’ятниця у Фокстрот: ритейлер підбив підсумки найгучнішого розпродажу року

Цього року ритейлери побутової та електронної техніки пішли шляхом Black Friday в «розширеній» версії: почали великий розпродаж з понеділка і подовжили його на цілий тиждень. Чи допомогло це збільшити продажі і чи справдилися прогнози ритейлерів, розповіли в мережі Фокстрот.

Як зазначив В’ячеслав Склонний, комерційний директор компанії, цього року очікування від Чорної п'ятниці в основних гравців ринку діаметрально розійшлися.

«Наші прогнози при цьому були стриманими: ми припускали, що через карантинні обмеження поточна Чорна п'ятниця буде нижчою або на рівні минулого року. Відповідно, приємно здивувалися, що наші очікування не справдилися: компанія отримала приріст у продажу. У роздробі товарообіг зріс у 4 рази, в онлайні – у 3 рази (тиждень до тижня поточного року)», – розповіли у Фокстроті. При цьому середній чек у період Чорної п'ятниці 2021 року по зрівнянню з минулорічною зріс із 3500 грн до 5000 грн.

Перевага роздрібних продажів вкотре свідчить про те, що клієнти все ж таки розглядають цю подію, як привід відвідати майданчик «класичного» магазину, подивитися, помацати, вибрати. І ця Чорна п’ятниця не стала винятком навіть за умов пандемії.

Піки активності очікувано збіглися з безпосередньо п'ятницею «Чорної п'ятниці» і вихідними, які пішли за нею.

Що купували

У структурі продажів компанії очікувано виросли традиційні драйвери – телевізори (в 7 разів у розрізі тиждень до тижня) та не менш очікувано скоротилися смартфони. Вирішальну роль для останніх відіграла досить «скромна» акційна пропозиція у смартфонах і той факт, що основна частина промоцін у цій категорії стартувала з четверга 25 листопада.

Несподіваний приріст у порівнянні з минулим роком показали холодильники – у 4,5 раза. Найбільш значним у порівнянні з минулим роком приріст виявився і в побутовій техніці (в 5 разів), кавомашинах (у 5 разів) і кухонних комбайнах (у 6 разів).

Втім, не виправдали очікувань електрогрилі (зростання у 3,5 раза), які були у списку драйверів минулої ЧП, та ноутбуки (у 3 рази). Останнє пов'язане з дефіцитом на комплектуючі, що не дозволило продавцям повноцінно задовольнити попит на цю групу товарів у Чорну п’ятницю.

Якщо говорити про лідерів продажів у штуках, то посуд закріпив торішній рекорд та перше місце. З ним до першої десятки увійшли телевізори, смартфони, пилососи, навушники, електрочайники, блендери, мережеве обладнання, фени та ноутбуки.

«Загалом можемо з упевненістю сказати, що Чорна п’ятниця-2021 на ринку електроніки відбулася, перевершивши очікування ритейлерів», – додав В’ячеслав Склонний.

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або