All Retail
Опубліковано

Більшість покупців у світі віддають перевагу маркетплейсам

Згідно з опитуванням, проведеним постачальником технологій для торгових майданчиків Mirakl, дві третини покупців у світі віддають перевагу маркетплейсам з безліччю продавців звичайним інтернет-магазинам.

Серед основних причин 9 тис. опитаних покупців із 9-ти країн назвали найкращі ціни (62%), найкращий вибір товарів (53%), найкращі варіанти доставки (43%) та обслуговування (43%). Компанія Mirakl опитала по 1 тис. споживачів в Австралії, Бразилії, Франції, Німеччині, Італії, Сінгапурі, Іспанії, Великій Британії та США у жовтні 2021 року, — передає belretail.by

Майже три чверті споживачів, яких Mirakl називає «активними покупцями» — ті, хто купує в Інтернеті хоча б раз на тиждень, хотіли б, щоб їхні улюблені рітейлери пропонували маркетплейси.

У США 83% активних покупців вважають маркетплейси найзручнішим способом робити покупки. Як основні переваги називають найкращі варіанти доставки (58%), найкращий вибір (57%) та найкращі ціни (56%). Активні покупці США роблять на маркетплейсах 50% своїх онлайн-покупок.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або