All Retail
Опубліковано

Amazon готовий до стаціонарної торгівлі

Гігант електронної комерції Amazon відкриває стаціонарний магазин неподалік Лос-Анджелеса. Від інших він буде відрізнятися тим, що додаток буде направляти клієнтів до тих полиць та аксесуарів, які відповідають їхньому улюбленому стилю. Він також викличе персонал, щоб той приніс нові речі у примірювальну.

Amazon вважає, що нова ідея настільки серйозно змінить якість обслуговування клієнтів, що він може відкрити власні магазини. Вони будуть меншими, ніж традиційні магазини, бо на полицях не буде багато предметів одягу. Їхня площа буде такою, щоб клієнт міг оцінити матеріал, побачити його з усіх боків. Якщо клієнт вирішує, що хоче приміряти одяг, то сканує етикетку, вибирає колір та розмір, які служба має доставити у примірювальну. Передбачається, що це триватиме лише кілька хвилин, — пише dlahandlu.pl

Закінчивши огляд полиць, покупець іде у примірювальну, яку відкриває через додаток, де чекають замовлені речі. Якщо йому потрібен інший розмір або колір або щось інше, він може використовувати сенсорні екрани для надсилання інформації персоналу, який принесе речі у примірювальну.

Додаток, що підтримує магазин, запамʼятає переглянутий та обраний одяг і на цій основі підкаже, що ще може зацікавити покупця. Це механізм із соціальних мереж: «Якщо Вас цікавить товар А, можливо, вас також зацікавлять товари Б, В та Г». Алгоритми відбору реклами в Інтернеті працюють аналогічним чином: якщо Ви подивитеся товар один раз, інтернет-реклама пропонуватиме аналогічні протягом наступних кількох тижнів.

Серед цифрових зручностей, які пропонує стаціонарний магазин Amazon, також є оплата рухом руки завдяки біометричній системі Amazon One.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або