All Retail
Опубліковано

Порожні полиці магазинів у Франції та Великій Британії

Цінові суперечки вже призводять до порожніх полиць у магазинах Франції та Великобританії. У Франції Jacobs Douwe Egberts припинив поставки в Intermarché, а у Великобританії асортимент Colgate Palmolive зник з полиць Tesco.

Між декількома мережами супермаркетів і великими виробниками брендів у Європі знову спалахнув спекотний конфлікт — передає new-retail.ru

Голландський веб-супермаркет Picnic нещодавно виключив чіпси Layʼs зі свого асортименту після розбіжностей щодо підвищення цін. «Ми боремося за найнижчу ціну. На жаль, ми не можемо досягти угоди з цим постачальником», — повідомляє рітейлер у своєму додатку. Picnic закуповує продукцію разом із лідером німецького ринку Edeka, який нині насідає на великих постачальників, таких як PepsiCo, LʼOréal та Melitta.

У Франції розгоряється відкритий конфлікт між мережею супермаркетів Intermarché та виробником кави Jacobs Douwe Egberts: останній припинив постачання після того, як рітейлер відмовився прийняти підвищення цін. У діловому журналі Capital виробник заявив, що "ставить діалог з Intermarché на перше місце і зробить усе можливе, щоб якнайшвидше досягти розумної угоди".

За даними Intermarché, JDE хоче досягти підвищення своїх тарифів на 25%. Тим часом суд зобовʼязав компанію відновити постачання кави відповідно до укладених раніше контрактів.

У Сполученому Королівстві також є складнощі з постачанням товарів великих брендів. В інтернет-магазині та на полицях в офлайн-магазинах Tesco, за даними торгового журналу The Grocer, зник майже весь асортимент Colgate Palmolive. У соціальних мережах рітейлер неоднозначно відповідає на питання незадоволених покупців.

У суперечках, що продовжуються, цікаво те, що часто не рітейлери прибирають товари з полиць магазинів, а самі виробники припиняють поставки або погрожують зробити це, як нещодавно зробив керівник Lotus Bakeries Ян Бун.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або