All Retail
Опубліковано

Серпневий випуск журналу All Retail: продукція йде за покупцем — українські виробники виходять на європейський ринок

На обкладинці свіжого випуску журналу All Retail — фура, яка везе товари українських брендів на Захід. Цей колаж, створений креативним агентством PaRtyzan, символізує новий напрям українських FMCG компаній — пошук ними ринків збуту у Польщі, Румунії, Словаччині та інших країнах. Великий матеріал "Продукція йде за покупцем: українські виробники виходять на європейський ринок" читайте у серпневому номері All Retail.

Крім того, у свіжому журналі ви знайдете такі публікації:

Тренди ритейлу: Стартап від Fozzy Group: у Києві запрацювала онлайн-хімчистка MINK.

Персонал: Ринок праці у сфері ритейлу відновлюється, але зарплати залишаються низькими.

Дослідження: Поляки не знають українських брендів, але хотіли б їх спробувати: звіт Inquiry.

Фотозвіт: Два супермаркети «Таврія В» у новому концепті відкрито в Одесі.

Думка: Програми лояльності. Чому все має змінитися, щоб бути ефективним?

Наше опитування: В якому режимі зараз працюють центральні офіси торгових компаній?

Дослідження: ТОП-10 food-ритейлерів України за сумарною торговою площею.

Інфографіка: Які мережеві магазини відкрились в Україні в липні 2022 р.

Щоб оформити підписку та прочитати матеріали — переходьте за посиланням та отримайте доступ.

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або