Серпневий випуск журналу All Retail: продукція йде за покупцем — українські виробники виходять на європейський ринок
На обкладинці свіжого випуску журналу All Retail — фура, яка везе товари українських брендів на Захід. Цей колаж, створений креативним агентством PaRtyzan, символізує новий напрям українських FMCG компаній — пошук ними ринків збуту у Польщі, Румунії, Словаччині та інших країнах. Великий матеріал "Продукція йде за покупцем: українські виробники виходять на європейський ринок" читайте у серпневому номері All Retail.
Крім того, у свіжому журналі ви знайдете такі публікації:
Тренди ритейлу: Стартап від Fozzy Group: у Києві запрацювала онлайн-хімчистка MINK.
Персонал: Ринок праці у сфері ритейлу відновлюється, але зарплати залишаються низькими.
Дослідження: Поляки не знають українських брендів, але хотіли б їх спробувати: звіт Inquiry.
Фотозвіт: Два супермаркети «Таврія В» у новому концепті відкрито в Одесі.
Думка: Програми лояльності. Чому все має змінитися, щоб бути ефективним?
Наше опитування: В якому режимі зараз працюють центральні офіси торгових компаній?
Дослідження: ТОП-10 food-ритейлерів України за сумарною торговою площею.
Інфографіка: Які мережеві магазини відкрились в Україні в липні 2022 р.
Щоб оформити підписку та прочитати матеріали — переходьте за посиланням та отримайте доступ.