All Retail
Опубліковано

Як не псувати сир та сирну вітрину?

Асортимент в більшості магазинів змінився: в когось просто зменшився, в когось стало більше сирів одного виробника, а в інших — менше вибору різних груп сирів. Ритейлери вимушені знову переглядати оформлення вітрин, викладання сиру та морочитися як зробити вітрину ефективною: зменшити списання зіпсованих сирів та почати продавати більше.

Експерти чизкастомайзингу ProCheese діляться порадами для сирних просторів в магазинах, серед яких і власник невеличкої крамниці, і керівник сирного відділу в національних торговельних мережах знайдуть корисну інформацію.

Як зробити вітрину більш привабливою для покупця та не зіпсувати її:

  • Не складайте сири горою, один на одного, особливо свіжі та мʼякі сири. Ви можете їх деформувати, пошкодити скоринку та навіть сирне тісто, адже так порушується правильний доступ повітря.
  • Кожен сир має бути представлений в розрізі, щоб клієнт бачив, як сир виглядає всередині. Звичайно, це правило не стосується невеличких порційних сирів.
  • Краще не робити повторень та не викладати понад дві голови одного сиру для заповнення вітрини. Якщо немає широкого асортименту, можна розкласти сирне обладнання або декор. І не бійтеся залишати трошки простору, це допоможе покупцю розгледіти кожен сир та не заплутатися в асортименті.
  • Якщо все ж «гуляє» дуже багато простору, твердий сир можна розмістити більшими кусочками для презентації та меншими для покупки. Також напівтверді та тверді сири можна доповнювати мʼясною продукцією, наприклад хамоном або прошутто. Свіжі мʼякі сири краще нічим не доповнювати, адже вони особливо вбирають запах. 
  • Рекомендуємо не використовувати дешевий неекологічний декор вітрини (наприклад, пластикові фрукти). Вони не зроблять вигляд вітрини кращим.
  • Окрім вартості на ціннику бажано вказати країну походження сиру і молоко, з якого він виготовлений, а також додаткові позначки, наприклад «lactose free» або ж «milk free». Для безмолочної продукції взагалі можна виділити окремий простір на вітрині, якщо це дозволяє розмір.
  • По можливості давайте спробувати сир покупцю. Відкривши для себе його смак, людина зможе оцінити сир та придбати навіть більше, ніж планувала. 
  • І найголовніше — будь-яка вітрина буде ефективніша, якщо за нею стоїть чизмонгер, тобто професійний сирний продавець. Він зможе порадити покупцю з чим можна поєднати той чи інший сир, окрім простого бутербродного варіанту, як подати та що приготувати з ним. Також — допомогти клієнту знайти улюблений сир чи запропонувати спробувати щось нове. В Україні таких спеціалістів навчають в ProCheese Академії.

«Три кроки, які робить клієнт перед прийняттям позитивного рішення про покупку: побачив, скуштував, почув. Чизкастомайзинг — це послуга з оформлення естетичних сирних просторів в магазинах та ресторанах, але окрім естетики, для нас дуже важливо створити таку вітрину, яка приведе сирну категорію до нового рівня прибутковості», — зазначають в ProCheese.

Зараз у ProCheese діє спеціальна пропозиція: експрес-допомога тим, хто працює із сиром. Експерти допоможуть зрозуміти як збільшити продажі сиру в умовах зменшення попиту. Деталі — за посиланням: https://procheese.ua/customizing/ 

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або