All Retail
Опубліковано

ТОП-20 кращих назв у food-ритейлі України

Ми звикаємо до назв компаній, які нас оточують. Які б вони не були – якщо компанія успішно та стабільно розвивається, то ми будемо використовувати ті назви або змінювати їх під себе. Але ж компанії під час створення назв хотіли як краще! Хотіли бути впізнаваними, особливими, передавати якесь додаткове повідомлення клієнтам. А чи вийшло?

За роки роботи в брендингу я вивів практичні та раціональні вимоги до назв компаній та брендів, які допомагають швидше сподобатися покупцям.

Продемонструю, як це працює на прикладі гравців українського продуктового ритейлу, бо їх знають усі! Буде весело J

Критерії, якими я керувався:

Милозвучність

Чим легше ваша назва вимовляється, тим простіше її передати голосом. А якщо і проспівати гарно можна, то це чудовий бонус для майбутніх аудіокомунікацій.

Приклади:

«Сільпо» — милозвучно, а от «Пчілка маркет» — язик спотикається на перших двох літерах.

Відповідність категорії

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або