Краса потребує грошей: споживчі звички в Україні та Європі
Економне споживання стало важливим трендом на українському ринку косметики та засобів особистої гігієни. Велика кількість українців протягом останніх трьох років були змушені перейти від товарів преміум-сегмента до стандарту та від стандарту до економ-товарів.
Зниження спостерігалося в ряді категорій, і пропозиції власних торгових марок були одними з найпривабливіших для споживачів. Ситуація була вигідною і для місцевих виробників, які пропонували споживачам конкурентоспроможні ціни, і для корпорацій, які утримувалися від коригування своїх роздрібних цін до еквівалента в доларах.
Розвиток українського ринку
Ціна стає сьогодні найвпливовішим фактором у прийнятті рішень про покупку для багатьох споживачів, а також основною платформою для конкуренції в усіх категоріях. Попри загальну тенденцію економної купівельної поведінки, три сегменти українського ринку продовжують відкривати можливості для експортерів:
● Професійна косметика, зокрема ін’єкційні наповнювачі
● Товари для нігтьового сервісу
● Обладнання для салонів краси
У цих сегментах імпортна продукція займає 94% ринку, місцеве виробництво обмежене. Висхідний попит на «екологічні» продукти був задоволений дедалі більшою кількістю нових місцевих брендів у цій категорії.