All Retail
Опубліковано

Що роблять продуктові ритейлери в соцмережах?

У нас у всіх є один-два улюблених супермаркети і, можливо, ми навіть слідкуємо за ними у соцмережах. Якщо порахувати, то на території України працюють десятки продуктових ритейлерів національного та регіонального масштабу. Ми вирішили проаналізувати, які соціальні медіа найвідоміші торгові оператори обирають для себе, як себе там презентують, з якою метою та чим відрізняються один від одного. А головне – що їм відповідає на це аудиторія?

Що нас цікавило?

Суто кількість підписників чи лайків — не дуже й важливі, бо можуть не показувати актуальної ситуації. Набагато більше нас цікавили залученість та контент, який створюють ритейлери. Чи дають покупці зворотний зв’язок, чи мають користь від підписки, чи все тримається лише на конкурсах?

Для аналізу ми взяли 17 продуктових мереж: «Сільпо», «Фора», Thrash, «ЕКО маркет», «АТБ», NOVUS, VARUS, «ЛотОК», «Рукавичка», METRO, «Таврія В», «КОЛО», «Близенько», «Наш край», «Свій маркет», «Сім23» та SPAR.

Логічно було б вирішити, що чим більша мережа і чим більший бюджет вона вкладає — тим кращі результати, але, виявилося, що все не так прямолінійно.

Які соцмережі обирають?

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або