Відкриття нового супермаркету: створення ефективної сирної вітрини
Сирна культура поширюється в усіх куточках світу, пропонуючи неймовірну різноманітність смаків і текстур. Однак, з огляду на таку велику кількість різних сирів, магазини постійно стикаються з викликом ефективно організувати простір, щоб забезпечити максимальний комфорт для покупців та залучити їх у світ сирної гастрономії. Саме тут на сцену виходить концепція сервісу ProCheese Кастомайзинг — створення якісного сирного простору в магазинах, який зможе задовольнити смакові потреби споживача.
Євген Махов — лідер напрямку ProCheese Кастомайзинг спільноти ProCheese ділиться нещодавнім досвідом створення сирного простору «під ключ» для нового магазину «СМ Маркет» на Тернопільщині.
ProCheese Кастомайзинг для «СМ Маркет»: основні етапи
Оскільки сирний простір потрібно було організувати для абсолютно нового магазину, це дало можливість з самого початку врахувати всі особливості розміщення сиру у вітринах, товарного сусідства та презентації продукції для збільшення потенційного прибутку. Без сумніву, таку практику потрібно впроваджувати представникам ритейлу в Україні.
Отже, разом з Procheese магазин «СМ Маркет» пройшов 4 етапи створення ефективного сирного простору:
Етап І. Дослідження асортименту та створення сирної матриці
В рамках цього етапу експерти ProCheese проаналізували потреби споживачів регіону, конкурентне становище та пропозиції в інших маркетах, а також зіставили ці дані зі стратегічними задачами клієнта. Важливо, щоб на вітрині були представлені різні категорії сирів відповідно до їхніх характеристик, типу, смаку та походження. За цими даними створили графічну сирну матрицю, яка відображає організацію сирного простору і надає чітку візуальну структуру.
Подібну матрицю можна застосовувати не лише для магазинів, а й для ресторанів, ярмарків, товарних вітрин в супермаркетах — всюди, де є сирна вітрина.
Етап ІІ. Розробка інструкцій для роботи з сиром
Йдеться про створення інструкцій по роботі з сиром, а саме: нарізки, пакування та презентації. Також експерти визначили оптимальні умови зберігання та викладки кожного сиру для його ефективної реалізації.
Правильне зберігання сиру — запорука того, що він довше залишатися свіжим та зберігатиме привабливий товарний вигляд. А візуальна складова, своєю чергою, відіграє основну роль при покупці.
Етап ІІІ. Теоретичне навчання персоналу із подальшим закріпленням на практиці за вітриною магазину
Персонал отримав знання щодо різновидів сирів, особливостей роботи з сирною вітриною. Продавці навчилися правильно нарізати, упаковувати та презентувати сири.
Уміння зацікавити клієнта, викликати в нього позитивні емоції, підібрати сир під індивідуальні смакові вподобання — навички, що перетворюють звичайного продавця на чизмонгера. А такий сервіс спонукає покупців повертатися ще: по сир та позитивні емоції.
Звісно, щоб опанувати такі навички професійно, необхідно проходити окреме профільне навчання для чизмонгерів. Саме такий курс організовують експерти ProCheese Academy.
Етап IV. Практика роботи з обладнанням, що дозволяє уникнути списань в категоріях
Працівники навчилися працювати з обладнанням, дізналися як правильно використовувати відповідні ножі при нарізанні сирів різних категорій. Наявність підібраного професійного інвентарю дозволяє оптимізувати процес нарізки та пакування сиру, досягати естетичного вигляду нарізаних шматочків, а також зменшити кількість списань.
Експерти ProCheese можуть допомогти сформувати професійний сет сирного інвентарю під відповідний асортимент та провести навчання по роботі з ним.
Ці чотири етапи допомогли магазину «СМ Маркет» ще до офіційного відкриття оптимізувати сирний простір, забезпечити ефективне представлення сирів, зробити крок до залучення уваги покупців та стимуляції продажів.
Procheese Кастомайзинг: рішення, що позитивно впливають на бізнес
Застосування ProCheese Кастомайзингу до моменту відкриття магазину важливе, оскільки дозволяє заздалегідь розробити оптимальну стратегію організації сирного простору та залучити клієнтів з перших днів роботи. Однак кастомайзинг позитивно впливає і на чинні бізнеси аже пропонує такі рішення, як:
- Організація якісного сирного простору. Це основа ProCheese Кастомайзингу, що містить декілька складових: організація привабливої вітрини, практичне навчання персоналу та створення позитивних вражень для клієнта. Це все дозволяє якісно вирізнятися серед конкурентів та збільшувати продажі.
- Навчання персоналу. Вміння та навички, якими володіють продавці, дозволяють не лише здійснювати продажі «тут і зараз», а вибудовувати стратегію залучення постійних клієнтів та створювати спільноту прихильників сирного простору. Максимальний результат впровадження змін досягається при паралельному проходженні навчання в ProCheese Academy.
- Зменшення потенційної кількості списань. Оптимізація сирного простору, вірно підібраний асортимент і контроль умов зберігання допомагають уникнути потенційних списань та зберегти якість сирів.
- Відстеження результатів роботи. Складовою ProCheese Кастомайзингу є також проведення пост аудиту для відстеження ефективності наданих послуг в цифрових результатах. Це дає змогу оцінити вплив застосованих змін на продажі, задоволення клієнтів та інші метрики успішності. Пост аудит дозволяє виявити потенційні проблеми, вдосконалювати стратегію та забезпечувати постійне поліпшення сирного простору магазину.
Що ж, застосування ProCheese Кастомайзингу в сирному просторі магазину є важливим як для нових бізнесів, так і для наявних. Він допомагає створити організоване, ефективне та привабливе середовище для покупців, а головне — ефективно налаштувати процеси роботи в сирному просторі, які безпосередньо впливають на збільшення продажів та зниження списань
Настав час впровадити зміни й для власного бізнесу. Адже в умовах, коли попит знижується, ProCheese Кастомайзинг — рятівний круг, що здатен втримати покупців і вивести продажі сиру на вищий рівень.