All Retail
Опубліковано

Арнольд Шварценегер у рекламі власного бренду Lidl: що рекламує кінозірка, політик та бодiбілдер?

Австрійська кінозірка знялася в рекламному ролику власного бренду Lidl Parkside, прорекламувавши пилки, болгарки та викрутки.

Гасло ролика: «Du packst das» (нім. «Ти це можеш»). Лейтмотив рекламної кампанії — наполегливість, дисциплінованість і сила волі, які увінчуються успіхом, а Шварценегер підказує які засоби використовувати.

Все це витримано в досить легкій і жартівливій атмосфері зі згадками про бодібілдингової кар’єри австрійця. Одна зі сцен також нагадує фільм із серіалу «Термінатор», який приніс Шварценегеру велике визнання.

Як зазначає експерт ринку ритейлу Себастьян Ренак, сезонний непродовольчий асортимент є одним із найбільших драйверів трафіку для дискаунтерів, і їх легше продати, ніж одяг.

Власний бренд Parkside — це колекція інструментів для майстерні, саду і робочого одягу, який включає косарки, культиватори, агрегати, сівалки та шліфувальні машини. Загалом бренд представлений 800 товарами на сайті lidl.pl.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або