All Retail
Опубліковано

Акценти на брендах коштом естетики: чому примітивна реклама насправді геніальна?

Танці, співи та невдалий гумор — три складові тієї реклами, яку часто продукують українські ритейлери, виробники та корпорації на вітчизняному ринку. У світі нескінченного потоку інформації компанії змагаються за увагу цільової аудиторії. І в цьому змаганні формується тенденція йти примітивним, а подекуди абсурдним шляхом у своїх рекламних кампаніях. У цій статті розглянемо, чому компанії обирають просту рекламу та чому вона викликає інтерес аудиторії.

Просто — значить ефективно

«Людський мозок на мінімальні еволюційні зміни потребує десятки чи сотні тисяч років, бізнес стільки чекати не буде», — говорить Володимир Поліщук, co-founder Студії маркетингу та дизайну MUST, пояснюючи чому створення примітивної, інколи недоумкуватої, реклами є популярним підходом компаній.

Ритейлери створюють як класичну для роздрібної торгівлі рекламу (наприклад, зі вказаною знижкою та назвою товару), так і креативну. Виявлення творчості у цій ніші проявляється у незвичній подачі, а саме у її легкості. Тому на екранах телевізорів та між роликами на YouTube звучать римовані речення під нескладну мелодію, з’являються напівказкові герої та комічні сцени.

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або