All Retail
Опубліковано

Звіт Inquiry: українські товари не дуже бажані на польському ринку

Дані звіту польської дослідницької компанії Inquiry під назвою «Marki ukraińskie na polskim rynku» («Українські бренди на польському ринку») демонструють, як змінилася думка поляків щодо присутності українських товарів у Польщі протягом року.

Згідно з інформацією аналітиків, кожен п’ятий поляк визнає, що знайомий з українськими брендами, а трохи менше ніж 60% польської громадськості стверджує протилежне (що значно більше, ніж у 2022 році).

Найбільш впізнаваними серед поляків залишаються українські марки Nemiroff, Roshen та «Корона».

У порівнянні з результатами дослідження 2022 року, спостерігається значне зниження інтересу до присутності українських товарів у польських мережевих магазинах. Наприклад, значно впав інтерес до торгових марок «Корона» та «Олейна».

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або